جهت حضور در بازی های المپیک 2012 لندن؛ ژاک روگ بصورت رسمی از 202 کشور جهان دعوت کرد

جهت حضور در بازی های المپیک 2012 لندن؛ ژاک روگ بصورت رسمی از 202 کشور جهان دعوت کرد
رئیس کمیته بین المللی المپیک در مراسمی که به مناسبت یک سال مانده تا المپیک 2012 در لندن برگزار گردید بصورت رسمی از کمیته های ملی المپیک 202 کشور جهان و ورزشکارانشان دعوت کرد تا در المپیک 2012 حضور به هم رسانند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ طی مراسم عمومی که روز چهارشنبه (5 مرداد ماه) در میدان تاریخی ترافالکار در لندن برگزرا شد ژاک روگ رئیس کمیته بین المللی المپیک بصورت رسمی از همه کمیته های ملی المپیک دعوت کرد تا در المپیک 2012 لندن حضور یابند.

بر اساس این گزارش : ژاک روگ کمیته های ملی المپیکی که در لندن حضور داشتند از جمله کمیته ملی المپیک هلنیک ( به نمایندگی از زادگاه این بازی ها) کمیته ملی المپیک چین (میزبان دوره قبل المپیک ) و میزبان های آینده : بریتانیا، روسیه ، برزیل ، و کره (میزبان المپیک زمستانی 2018) را مستقیما دعوت کرد و گفت برای باقی کمیته های ملی المپیک نامه هایی از طرف مسئولین IOC از لوزان سوئیس فرستاده می شود.

وی  افزود : این مراسم نمادی از یک سال شمارش معکوس برای برگزار کنندگان و ورزشکاران است و مطمئن هستم برای کسانی که برای المپیک لندن تلاش می کنند با توجه به اینکه این موضوع را یادآور می شود که زمان موعود در حال نزدیک تر شدن است ایجاد انگیزه خواهد کرد.

۸ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۲:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.