افتتاحیه رقابتهای لیگ برتر اسکیت هاکی باشگاه های کشور؛افشارزاده: عشق به کار و فعالیت، زمینه موفقیت اسکیت است

افتتاحیه رقابتهای لیگ برتر اسکیت هاکی باشگاه های کشور؛افشارزاده: عشق به کار و فعالیت، زمینه موفقیت اسکیت است
دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: خوشبختانه در فدراسیون اسکیت فضایی بسیار مطلوب برای فعالیت وجود دارد و همه مسوولان با عشق و علاقه به فعالیت خود ادامه می دهند که این رمز موفقیت است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به  نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، بهرام افشارزاده در مراسم افتتاحیه رقابتهای لیگ برتر اسکیت هاکی باشگاه های کشور گفت: برای موفقیت در ورزش به عواملی نیاز است که من با تجربه ای که دارم فضا را برای فعالیت در این ورزش مهیا می بینم.

وی به افرادی چون کاوه صدقی اشاره کرد و گفت: وی فردی جوان و با انگیزه است، به کشورش و ورزش اسکیت هاکی از تمام وجود عشق می ورزد و برای رشد و توسعه این ورزش از هیچ کوششی دریغ نمی کند. او یک نمونه است و امیدوارم زحمات او با تلاش ورزشکاران به ثمر بنشیند.

دبیر کل کمیته ملی المپیک تصریح کرد: در ورزش دو دسته افراد حضور دارند، گروهی برای کسب نام و شهرت گام در این دنیای بزرگ می گذارند و عده ای نیز برای رضای خدا حرکت می کنند که به نظر من افرادی که در این رشته هستند در گروه دوم جای دارند. اگر عشق نباشد نمی توان در مقابل سختی ها و مشکلات ایستادگی کرد، باید از مسایل حاشیه ای دوری کرد و با اتحاد و یکدلی گام های محکم و استواری را برای موفقیت اسکیت هاکی برداشت که مطمئن هستم این توانایی در این بخش وجود دارد.

افشارزاده با اشاره به اقدامی که از سوی صدقی سرمربی تیم ملی اسکیت هاکی ایران در آستانه رقابتهای جهانی صورت گرفته بود، گفت: احترام به نامهای بزرگ بسیار خوب است اما نباید به گونه ای حرکت کنیم که موفقیت را فدای این نام ها کنیم. سرمربی تیم ملی اسکیت هاکی ایران به همه نام ها احترام گذاشت اما بهترین ها را با خود به رقابتهای جهانی برد و اگر این حرکت در رشته های دیگر نیز انجام شود، بسیاری از مشکلات حل می شود.

وی با اشاره به رشته اسکیت هاکی تاکید کرد: در این ورزش به افرادی متفکر و نوگرا نیاز است تا با راهکارهای مناسب زمینه موفقیت را فراهم کنند و همانطور که سرمربی تیم ملی اسکیت هاکی ایران در گزارش خود ارائه کرده است، با برنامه ریزی های مناسب می توان بر سکوهای جهانی تکیه زد.افشارزاده خطاب به قهرمانان، ورزشکاران و مسوولان تیم های حاضر در رقابتهای لیگ برتر اسکیت هاکی گفت: باید این حس در شما به وجود بیاید که از یک خانواده هستید، یکدیگر را کمک کنید و به حریفان احترام بگذارید. با این درک شما می توانید به کارهای بزرگ دست بزنید و موفق شوید.

وی کسب آمادگی مطلوب توسط ورزشکاران را بسیار مهم و حیاتی دانست و افزود: باید این موضوع در جامعه ورزشی نهادینه شود که بر اساس منطق و واقعیت ها، از مسوولان امکانات بخواهیم، ورزشکاران باید توقعات خود را منطقی کنند و با تلاش بیشتر زمینه موفقیت خود را فراهم کنند تا به یاری خدا در میادین بین المللی شاهد برافراشته شدن پرچم پرافتخار ایران باشیم.


۸ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.