پیکان فینالیست رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا

تیم پیکان عصر دیروز(جمعه 7 مرداد) در دیدار حساس مرحله نیمه نهایی رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا، تیم تانگ دیناستی چین را شکست داد تا در مسابقه فینال امروزبرابر آلماتی قزاقستان قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، مسابقه دو تیم پیکان و تانگ دیناستی چین ساعت 21 به وقت محلی آغاز شد و در حالی که دو تیم رقابتی نزدیک را آغاز کرده بودند در ادامه سرویس های هدفمند و دریافت های داخل میدان موفق پیکان برد سه بر صفر(25 بر 21، 25 بر 21 و25 بر 17 ) را برای خودروسازان به همراه داشت.

شاگردان پیمان اکبری در پیکان به جز لحظات ابتدایی مسابقه در تمام امتیازهای از تانگ دیناستی پیش بودند و برخلاف بازی قبل   حریف را حتی برای لحظاتی هم دست کم نگرفتند.

اکبری در امتیازات مختلف، بهبودی و صفایی را به میدان آورد و در عین استراحت دادن به حسینی و بازارگرد، امتیازات زیادی با این بازیکنان کسب کرد.
در دیدار پیکان برابر تانگ دیناستی چین، آرش صادقیانی و حمزه زرینی روز بسیار موفقی را پشت سر گذاشتند و در دریافت های اول و سرویس موفق بودند. علی حسین لیبروی خودروسازان نیز بهتر از مسابقات قبل ظاهر شد و در دریافت های اول و دریافت های داخل میدان موفق بود.

تماشاگران اندونزیایی حاضر در سالن مسابقات در طول مسابقه بازیکنان پیکان را تشویق کردند
پیش از مسابقه پیکان و تانگ دیناستی چین، آلمانی قزاقستان که همان تیم ملی این کشور است، سه بر یک ساکایی بلازر ژاپن را برد و راهی دیدار نهایی شد.
مسابقه فینال رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا امروز (شنبه 8 مرداد) ساعت 19 به وقت محلی( 16:30 به وقت ایران) میان دو تیم پیکان و آلماتی قزاقستان برگزار می شود.

۸ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.