مسابقات آسیایی ورزش های زورخانه ای _ بنگلادش؛مهر علیزاده : آسیا پرچمدار ورزش زورخانه ای است

رئیس فدراسیون بین المللی ورزش زورخانه ای گفت: حضور بیش از 100 ورزشکار در این رویداد ورزشی، بیانگر سرعت توسعه ورزش زورخانه ای در آسیا است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک وبه نقل از فدراسیون بین المللی ورزشهای زورخانه ای، محسن مهرعلیزاده که در سالن کنفرانس استادیوم ملی داکا سخن می گفت،‌ ضمن تشریح فرایند تشکیل این فدراسیون، حضور بیش از 100 ورزشکار در این رویداد را بیانگر سرعت رشد ورزش زورخانه ای در آسیا اعلام کرد و با تصریح براینکه قاره آسیا با داشتن 24 فدراسیون و عضو فعال، پرچمدار توسعه ورزش های زورخانه ای در جهان است از میزبانی شایسته بنگلادش در برگزاری سومین دوره مسابقات ورزش های زورخانه ای قهرمانی آسیا تقدیر کرد.

درادامه سیدامیرحسینی دبیرکل فدراسیون جهانی ورزش های زورخانه ای نیز به سابقه 6 ساله فدراسیون اشاره کرد و با موفق خواندن اقدامات صورت گرفته در جهت گسترش این رشته در سطح جهان گفت: هم اکنون این ورزش به بیش از60 کشور دنیامعرفی شده است. وی همچنین با بیان بخشی از برنامه های فدراسیون بین المللی گفت: برگزاری دوره های آموزشی و تمرینی، سومین دوره مسابقات بزرگسالان و نخستین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا از برنامه هایی است که با تصویب هیات رییسه فدراسیون و با همکاری کنفدراسیون آسیایی ورزش های زورخانه ای برگزار می شود.

گفتنی است، سومین دوره مسابقات ورزش های زورخانه ای قهرمانی آسیا با حضور 110 ورزشکار از 11 کشور افغانستان، اندونزی، بنگلادش، تاجیکستان ، پاکستان، عراق، نپال، سریلانکا، کره جنوبی و هند و ورزشکارانی از چین تایپه، فیلیپین، تایلند و جمهوری اسلامی ایران از صبح پنج شنبه 6 مرداد آغاز و امروز له پایان می رسد.
۸ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.