خبرنگار کمیته ملی المپیک برترین تیر انداز مسابقات تیراندازی روز خبرنگار در تپانچه بادی

مسابقه تیراندازی میان اصحاب رسانه برگزار شد و برترین خبرنگاران تیرانداز مشخص شدند.

به گزارش روابط‌عمومی کمیته ملی المپیک ، در مسابقه‌ای که چهارشنبه 5 مردادماه به مناسبت روز خبرنگار در فدراسیون تیراندازی برگزار شد، خبرنگاران حوزه تیراندازی در دو رشته تفنگ و تپانچه با هم به رقابت پرداختند.

در این مسابقه حدود 60 نفر از رابطان، راویان و به تصویر‌کشندگان ورزش تیراندازی، در دو گروه بانوان و آقایان و در دو رشته تپانچه و تفنگ بادی 10 متر در خط آتش قرار گرفتند.
در بخش تپانچه بادی آقایان، محسن وحدانی از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد پناهی‌فرد از روزنامه خراسان و رضا سعیدی‌پور از خبرگزاری فارس به ترتیب اول تا سوم شدند.

در تپانچه بانوان، سمیه موسوی از کمیته ملی المپیک، نفیسه خانلری از نشریه تیراندازی و زهرا محمدی‌فر از خبرگزاری مهر به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در تفنگ بادی آقایان نیز اشکان واعظی از خبرگزاری آنا، علی خلیفه از خبرگزاری فارس و محمدرضا آخوندی از خبرگزاری ایسنا به مقام‌های برتر دست یافتند.

در تفنگ بادی بانوان نیز محیا شهسواری از خبرگزاری دانشجویی، هدیه خطیبی از روزنامه گل و سارا اصلانی از روزنامه خراسان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در حاشیه این مراسم، سیدمهدی هاشمی، رئیس فدراسیون تیراندازی ضمن تشکر از پوشش اخبار رشته تیراندازی در یک سال گذشته توسط رسانه‌های دیداری، شنیداری‌، مکتوب و سایبری کشور، از این قشر زحمت‌کش جامعه تقدیر کرد.





۸ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.