با حضور در بیمارستان لبافی نژاد؛عیادت افشارزاده با نخستین قهرمان ورزشی پیوند اعضا ایران در جهان

با حضور در بیمارستان لبافی نژاد؛عیادت افشارزاده با نخستین قهرمان ورزشی پیوند اعضا ایران در جهان
ظهر امروز بهرام افشارزاده به همراه دکتر سهراب پور رئیس بیمارستان لبافی نژاد از علی حسین رجبی نخستین قهرمان ورزشی ایران در رقابتهای جهانی پیوند اعضا عیادت کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛علی حسین رجبی نخستین قهرمان پیوند اعضای ایران در رقابتهای جهانی و دارنده مدال طلای تیراندازی مسابقات 2007 تایلند می باشد که چند مدتی است به دلیل کسالت در بیمارستان لبافی نژاد بستری بوده و به همین منظور بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته به همراه دکتر سهراب پور رئیس بیمارستان ضمن حضور در بیمارستان لبافی نژاد از وی عیادت به عمل آورد.

افشار زاده در عیادت از قهرمان پیوند اعضا کشورمان  اظهار داشت:رجبی از قهرمانان با اخلاق ورزشی می باشد و از مسئولین زحمتکش بیمارستان لبافی نژاد ارائه هر گونه تسهیلات و امکانات برای بهبودی هر چه سریعتر وی را خواستاریم و کمیته ملی المپیک نیز هرآنچه در توان داشته باشد برای بهبودی وی و باز گشتن به آغوش گرم خانوده اش انجام خواهد داد.

دکتر سهراب پوررئیس بیمارستان لبافی نژاد نیز که به همراه بهرام افشار زاده به عیادت رجبی آمده بود تصریح کرد:تمامی مسئولین و پرسنل بیمارستان لبافی نژاد صادقانه در خدمت بیماران این بیمارستان بوده و مطمئن باشید هر آنچه که در توان داریم برای بهبودی هر چه سریعتر این ورزشکار قهرمان به کار خواهیم بست.

رجبی از قهرمانان و فعالان ورزشی پیوند اعضا بوده و دررقابتهای متعدد داخلی و خارجی موفق به کسب افتخارات بسیاری نیز شده است.
۶ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۳:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.