زنگ زورخانه در داکا؛ حضور 110 ورزشکار در رقابت های آسیای زورخانه

110 ورزشکار از 11 کشور برای شرکت در سومین دوره مسابقات ورزش های زورخانه ای قهرمانی آسیا به داکا پایتخت بنگلادش رسیدند.


به گزارش روابط عمومی کمیتهملی المپیک؛رقابت های سومین دوره مسابقات ورزش های زورخانه ای قهرمانی آسیای با حضور یک صد و ده ورزشکار از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، افغانستان، اندونزی، تاجیکستان، پاکستان، بنگلادش، چین تایپه، کره جنوبی، عراق، نپال و هندوستان از صبح پنج شنبه 6 مردادماه در استادیوم ملی شهر داکا پایتخت بنگلادش آغاز می شود.

این رویداد آسیایی ورزش های زورخانه از یک شنبه  2 مرداد با برگزاری کارگاه های بین المللی مربی گیری و داوری آغاز شده و تا شنبه 8 مرداد 1390 ادامه می یابد.

بر اساس برنامه اعلام شده رقابت های تیمی صبح پنج شنبه 6 مرداد شروع می شود و افتتاحیه بعد از ظهر آن روز ، جمعه به مسابقات هنرهای فردی اختصاص دارد و روز شنبه 8 مرداد این مسابقات با برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی و توزیع مدال ها خاتمه می یابد.

همزمان با این رویداد آسیایی، چهارمین کنگره جهانی ورزش های زورخانه با حضور نمایندگانی از 35 کشور جهان صبح شنبه 8 مردادماه برگزار می شود.
سومین دوره مسابقات ورزش های زورخانه ای قهرمانی آسیا توسط کنفدراسیون آسیایی ورزش های زورخانه ای و فدراسیون کشتی و ورزش های سنتی بنگلادش و با حمایت فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای برگزار می شود.
۵ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۲:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.