پایان رقابت های شمشیربازی قهرمانی کشور بانوان

رقابت های شمشیربازی قهرمانی کشور بانوان دیروز با برگزاری رقابت های تیمی دو اسلحه فلوره و سابر جوانان در سالن شش هزار نفری الغدیر ارومیه به پایان رسید .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی ، بر همین اساس درپیکار های  اسلحه فلوره 14 تیم حضور داشتند که در پایان تهران به عنوان نخست دست یافت ، آذربایجان غربی دوم شد . و تیم یزد و اصفهان نیز به طور مشترک سوم شدند .

همچنین در اسلحه سابر8 تیم با هم به رقابت پرداختند که  تیم یزد و گیلان توانستند  به ترتیب عنوان های  اول و دوم را از آن خود کنند  و تیم های اصفهان و همدان نیز مشترک سوم شدند .

لازم به ذکر است با احتساب  امتیاز تیم ها در مجموع سه اسلحه و در دو بخش تیمی و انفرادی رده سنی جوانان   تیم یزد به عنوان قهرمانی رسید، آذربایجان غربی دوم شد و تهران نیز در جایگاه سوم ایستاد .

یاد آور می شود رقابت های قهرمانی کشور نوجوانان پسر از امروز با برگزاری مسابقات انفرادی سه اسلحه آغاز خواهد شد .
انتخاب رئیس هیات شمشیربازی  استان آذربایجان غربی 

درجریان مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان و جوانان  دیروز چهارم مرداد ماه مجمع عمومی هیات شمشیربازی استان آذربایجان غربی  برگزار و بابک طالبی  به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی ، در این مجمع که با حضور باقرزاده ( رئیس فدراسیون شمشیربازی ) و علی  ملا احمدی (مدیرکل تربیت بدنی استان) برگزار شد ، بابک طالبی  که پیش از این نیز ریاست  هیات آذربایجان غربی را به عهده داشت   با 16 رای  ماخوذه برای چهار سال دیگر مسئولیت ریاست هیات شمشیربازی این استان را عهده دار شد .
۵ اَمرداد ۱۳۹۰ ۰۹:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.