اعضای ستاد تدارکاتی المپیک و آسیایی تشکیل جلسه دادند؛بررسی لباس کاروان ایران و رشته های اعزامی به بازیهای ساحلی

اعضای ستاد تدارکاتی المپیک و آسیایی تشکیل جلسه دادند؛بررسی لباس کاروان ایران و رشته های اعزامی به بازیهای ساحلی
اعضای ستاد تدارکاتی بازیهای المپیک و آسیایی کشورمان ظهر روز گذشته طی نشستی به بررسی وضعیت کاروان اعزامی به لندن پرداختند و بازیهای ساحلی پرداختند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛این نشست که با حضور بهرام افشارزاده، دکتر کرباسیان، ارشدی ،دکتر برجسته، دکتر علیجانی، شعبانی، دکتر پورکاظمی، اصغر رحیمی و خانم منفرد برگزار شد طی آن اعضا به بررسی روند آماده سازی رشته های اعزامی به بازیهای المپیک  لندن پرداختند.

در این نشست رشته های اعزامی به سومین دوه بازیهای آسیایی ساحلی 2012 نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در این خصوص مقرر شد 6 رشته به هیات اجرایی کمیته المپیک پیشنهاد گردد تا در صورت موافقت اعضای هیات اجرایی کاروان اعزامی کشورمان در این 6 رشته عازم بازیهای ساحلی شود.

همچنین در ادامه نشست فوق  موضوع لباس ورزشی کاروان اعزامی ایران به المپیک 2012 مورد بررسی حاضرین قرار گرفت که در این باره دبیر کل کمیته کل کمیته ملی المپیک گزارشی را در خصوص فراخوان کمیته ملی المپیک برای طراحی لباس و شعار کاروان اعزامی  ارائه داده و  تعدادی از طرح های رسیده را به حاضرین ارائه داد.

در پایاین این نشست مقرر شد تا اعضا حضور فعال تردر اردوهاداشته و مشکلات فدراسیونها را به ستاد تدارکاتی بازیهای المپیک و آسیا و هیات اجرایی کمیته منعکس نمایند.
۴ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.