نخستین دوره بازی‌های آسیایی نوجوانان 2009 – سنگاپور؛وحید مرادی: از دو شیرجه‌رومان راضی‌ام

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: از عملکرد ورزشکاران ایران در رقابت‌های شیرجه بازی‌های آسیایی نوجوانان راضی هستم و امیدوارم شناگران‌مان نیز همین اندازه موفق باشند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک وحید مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی به سنگاپور، درباره‌ی عملکرد ورزشکاران شیرجه ایران گفت: به هر حال علی شکول توانست مقام چهارم این مسابقات را کسب کند و بی‌تردید کسب چنین مقامی در رده‌ی نوجوانان برای ما کاملا قابل قبول است و این نشان دهنده‌ی پیشرفت ایران در رشته‌ی شیرجه است.
وی افزود: ما باید حریفان‌ شکول را بررسی کنیم و بینیم چه افرادی اول تا سوم شدند تا ارزش کار او مشخص شود. نفر اول مسابقات قهرمان جهان از چین بود و نفرات دوم و سوم نیز از کره جنوبی و شمالی بودند که از کشورهای صاحب سبک در این رشته هستند و در واقع وقتی ورزشکار چینی با نمره‌ی 10 قهرمان می‌شود، دیگر مشخص است شرکت کنندگان این مسابقات در چه سطحی هستند.
مرادی خاطرنشان کرد: هر دو شیرجه‌رو ما در این مسابقات خوب کار کردند و از آنها راضی هستیم. واقعیت این است که متاسفانه ورزشکاران ما در مسابقات بین‌المللی بسیار کم شرکت می‌کنند، در حالی که ورزشکاران سایر کشورها اردوهای دراز مدتی را پشت سر می‌گذارند و طبیعی است که در این مسابقات ورزشکاران آنها چندین برابر نمایندگان ایران تجربه داشته باشند.
مرادی ادامه داد: به هر حال بازی‌های آسیایی نوجوانان توفیقی برای شیرجه ایران بود تا ورزشکاران ما بتوانند در کنار نفراتی که نه تنها در سطح آسیا بلکه در سطح جهان مطرح هستند، محک بخورند.
وی درباره‌ی شرایط شناگران ایران که مسابقات‌شان از فردا (پنج‌شنبه) آغاز می‌شود نیز گفت: به شناگران‌مان نیز امیدوار هستم. چرا که آنها نیز مانند این ورزشکاران نوجوان و با روحیه هستند و تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشته‌اند.
رییس فدراسیون شنا خاطرنشان کرد: شناگران ایران نیز تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و معتقدم در این مسابقات درخشش قابل قبولی خواهند داشت. البته باید بپذیریم که رسیدن به مدال در رقابت با این حریفان چندان آسان نخواهد بود اما، ما نیز هیچ‌گاه ناامید نمی‌شویم.

۱۰ تیر ۱۳۸۸ ۱۸:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.