دبیر انجمن کریکت ایران :کسب مقام پنجمی آسیا توسط جوانان ، راضی کننده بود

دبیر انجمن کریکت ایران با اشاره به کسب مقام پنجمی اسیا توسط تیم ملی جوانان کشورمان گفت : با توجه به شرایط موجود ، کسب این عنوان راضی کننده است و شک ندارم در صورت حمایت مضاعف مسوولان، در اینده ای نزدیک می توانیم عناوین بالاتری را در عرصه اسیا کسب نماییم .
 

سعید بهروزی ضمن بیان این مطلب اضافه کرد : سطح کیفی مسابقات قهرمانی جوانان اسیا در مالزی ، بالا بود و نسبت به دوره های قبلی شرایط سخت تری داشت .

وی افزود: تیم های حریف بویژه تیم چین نسبت به گذشته وضعیت بهتری داشت بطوریکه این تیم در مالزی توانست تیم ما را شکست دهد . در حالیکه همین تیم در مسابقات نوجوانان اسیا ، برابر تیم ایران باخته بود ولی آنها با احداث زمینهای تمرینی مناسب و بودجه خوب توانستند پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشند .
بهروزی گفت : ما در رده جوانان اسیا مقام پنجمی گذشته را که دوسال پیش در تایلند بدست اورده بودیم ، تکرار کردیم  ولی اگر در بازی با چین ، نتیجه را واگذار نمی کردیم می توانستیم جزو چهار تیم اول اسیا باشیم .

وی در ادامه گفت : کشورهای کوچک و همجوار هند و پاکستان مثل تیم بوتان در رشته کریکت بسیار قوی هستند، به عنوان مثال تیم بوتان در مسابقات اخیر مالزی قهرمان شد و به سید  یک  آسیا صعود کرد . یا تیم خوب مالدیو که مقابل تیم ایران تن به شکست داد ، تیم قدرتمندی است و علاقه مندان به ورزش شرایط اینگونه کشورها را با فوتبال مقایسه نکنند ، زیرا آنها در کریکت ، وضعیت بسیار خوبی دارند .
 
بهروزی درباره کسب مقام نایب قهر مانی تیم عربستان گفت : کشورهای عربی نظیر عربستان از بازیکنان هند و پاکستان سود می برند و در ترکیب تیم عربستان حتی یک بازیکن بومی نبود و همگی خارجی بودند . در حالیکه تیم ما همگی از بازیکنان کشورمان بودند و به همین دلیل " اشرف الحق " رییس بنگلادشی کنفدراسیون کریکت آسیا از تیم ایران به عنوان یک تیم مستعد و بومی تمجید کرد .

وی اضافه کرد : اشرف الحق پس از برتری مقابل میانمار و مالدیو و حتی پس از شکست برابر تیم پرقدرت بوتان ، از تیم ما قدردانی کرد و قول مساعد داد برای احداث زمین های استاندارد ، ویژه کریکت با ما همکاری داشته باشد .

بهروزی در پایان با تاکید بر حضور چهره های مستعد در گرگان – چابهار – زابل – زاهدان - کنارک و ... ابراز امیدواری کر تا با مساعدت وزارت ورزش و جوانان بتوان ، جوانان علاقه مند را جذب کرد و با احداث زمین های استاندارد ، در راه بسط و گسترش این رشته جذاب ، قدمهای موثری برداشت .
 
۲ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۲:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.