پایان کار پینگ پنگ بازان ایران در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا

بازیکنان ایرانی شرکت کننده در هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا شب گذشته به کار خود پایان دادند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا روز شنبه با برگزاری دیدارهای انفرادی و دونفره پسران و دختران پیگیری شد.

در چارچوب این رقابت‏ها و در رده سنی جوانان، محمدعلی روئین‏تن در مصاف با نماینده ترکمنستان به پیروزی دست یافت و مقابل ورزشکاران ژاپن و سنگاپور شکست خورد. روئین تن با قرار گرفتن در رده سوم گروه چهارم از صعود به مرحله حذفی بازماند.

علیرضا ملارجبی در گروه 8 برابر نمایندگان قزاقستان و عراق به پیروزی دست یافت اما نتیجه دیدار برابر حریف هندی را واگذار کرد و با عنوان دومی از دور مسابقات کنار رفت. محمدامین حنطه در گروه 10 مغلوب نماینده هنگ‎کنگ شد و در مصاف با ورزشکار هندی تن به شکست داد و با قرار گرفتن در رده سوم از صعود بازماند.
پوریا عمرانی پینگ‌پنگ‌باز عراقی را شکست داد و مقابل نماینده کره‎جنوبی به برتری دست یافت. این ورزشکار کشورمان با قرار گرفتن در رده دوم گروه 12 از دور مسابقات کنار رفت.

در بخش انفرادی دختران نیز نمایندگان ایران بدون برد و تنها با یک گیم برده توسط زهرا علوی به کار خود پایان دادند. بر این اساس در گروه یک مسابقات زهرا نیاقی‎ها نتیجه دیدار برابر ورزشکاران چین، کره‎جنوبی و تایلند را واگذار کرد و در رده چهارم قرار گرفت.

زهرا علوی که در گروه 2 قرار داشت در هر دو دیدار خود برابر پینگ‎پنگ‎بازان چین و اردن مغلوب شد و در رده سوم گروهش قرار گرفت و از صعود بازماند. سولماز محمدپور نیز در رده سوم گروه هشتم جای گرفت. وی در این گروه مقابل نمایندگان هنگ‎کنگ و ژاپن شکست خورد.

نوشین میرعلایی در گروه 12 مقابل ورزشکاران هند و ژاپن و شکست خورد و در رده سوم قرار گرفت.
در رقابت‏های رده سنی نوجوانان حامد باشت‌باوی و سروش امیری‎نیا به عنوان سرگروه دیدارهای خود را آغاز کردند. در این میان باشت‎باوی با پیروزی برابر نمایندگان سنگاپور و هند از مرحله مقدماتی صعود کرد. این پینگ‎پنگ‎باز نوجوان ایران در مرحله دوم که به صورت حذفی برگزار شد مقابل حریف هندی با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد و از صعود بازماند.

در این بخش از رقابت‌ها علیرضا بیگدلی مغلوب حریفان کره‎ای و قزاقستانی خود شد و در رده سوم جای گرفت. سروش امیری‎نیا در گروه 10 برابر هر دو حریف خود از هند و کره‎جنوبی شکست خورد و حذف شد.
۲ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.