گزارش خبرنگار اعزامی از سنگاپور؛سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 14 سال: در اندیشه المپیکی شدن هستیم

سرمربی تیم زیر 14 سال کشورمان با بیان اینکه عملکرد بازیکنانش در دیدار با تایلند وی را راضی نکرد، از صعود این تیم، به عنوان تیم نخست گروه A به مرحله نیمه نهایی ابراز خرسندی کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک محمد یاوری در گفتگو با خبرنگار اعزامی به سنگاپور، در مورد دیدار تیم زیر 14 سال کشورمان برابر تایلند گفت: هدفمان در این دیدار کسب پیروزی بود زیرا می خواستیم به عنوان تیم نخست گروه به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کنیم، که در نهایت با کسب یک پیروزی پرگل، به هدف خود دست یافتیم.
وی با بیان اینکه صعود به مرحله نیمه نهایی به عنوان تیم نخست گروه، بسیار ارزشمند بود و اطمینان ما را برای رسیدن به فینال بیشتر کرد، اظهار داشت: نتیجه بازی بسیار خوب بود اما من از عملکرد بازیکنان راضی نیستم، البته آنها به علت سنگینی دیدار با چین بسیار خسته بودند و همین موضوع در کیفیت بازی آنها تاثیر منفی گذاشته بود.
سرمربی تیم زیر 14 سال کشورمان در مورد حریف ایران در مرحله نیمه نهایی این مسابقات خاطرنشان کرد: برای ما زیاد مهم نیست با چه تیمی بازی کنیم بلکه نکته با اهمیت این است که بتوانیم در آن مسابقه پیروزی شویم.
یاوری در پایان گفت: دیدار ما در نیمه نهایی از دو جهت اهمیت دارد، ابتدا اینکه برنده آن فینالیست می شود و در درجه دوم تیم پیروز جواز حضور در المپیک نوجوانان را کسب می کند که این موضوع بسیار با اهمیت است و ما هم تلاش می کنیم با پیروزی در آن دیدار، ضمن برداشتن گامی بلند برای رسیدن به قهرمانی، جواز حضور در المپیک جوانان را هم کسب کنیم.
تیم فوتبال زیر 14 سال ایران ظهر امروز(چهارشنبه) در آخرین دیدار خود در مرحله دوم مسابقات فوتبال بازی‎های آسیایی سنگاپور با نتیجه 4 بر صفر از سد تایلند گذشت تا به عنوان تیم نخست گروه A به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کند.

 

۱۰ تیر ۱۳۸۸ ۱۷:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.