3 مردادماه نفرات فیکس اعزامی به رقابتهای ووشو جوانان آسیا در شانگهای چین مشخص خواهند شد

سرمربی تیم ملی ووشوی جوانان کشورمان در خصوص اردوی تدارکاتی این تیم در کلار آباد شمال گفت: با ارزیابی که از نظر وضعیت جسمی و روحی ملی پوشان در این اردوی تدارکاتی داشته ایم تا روز سوم مرداد ماه که زمان اتمام این اردوی 2 هفته ای است، نفرات فیکس اعزامی به رقابتهای شانگهای را اعلام خواهیم کرد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، "رامین موحد نیا"در این باره اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه حضور در رقابتهای جوانان آسیا که 26 مرداد ماه در شانگهای چین برگزار می شود، هستیم تا پایان سوم مردادماه که زمان اتمام اردوی کلار آباد خواهد بود، نفرات فیکس 5 وزن اعزامی به رقابتهای جوانان آسیا در شانگهای چین را مشخص و معرفی خواهیم کرد.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت: طبق برنامه شنبه 25 تیرماه تیم ملی جوانان ساندا کشورمان یک مسابقه تدارکاتی را با نفرات منتخب استان مازندران و شهرستان های اطراف آن برگزار کردیم تا بتوانیم جوانان را با تکنیک مسابقاتی هر حریف بیشتر مورد سنجش قرار دهیم و خوشبختانه از نظر بار فنی و تکنیکی این اردو کمک شایانی به ملی پوشان کشورمان کرد.

موحدنیا تاکید کرد: البته امروز نیز یک دوره مسابقات تدارکاتی را برای جوانان در دستور کار قرار داده ایم تا در هر وزن 2 نفر به مصاف هم بروند و قطعا این مسابقه نیز می تواند کمک کند تا ما بیشتر وضعیت جسمی و فنی بازیکنان را تحت نظر داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی جوانان ساندا در ادامه افزود: در مجموع با مشورت کمیته فنی تیم های ملی عملکرد ملی پوشان را در رقابتهای اورآسیا، 2 مرحله مسابقات تدارکاتی در شمال و وضعیت کلی جسمی و روحی آنها را دسته بندی کرده و در نهایت 5 وزن اصلی اعزامی به رقابتهای جوانان آسیا را تا روز سوم به تیم ملی اعلام خواهیم کرد.

وی با ابراز رضایت از شرایط میزبانی شهرستان کلارآباد و تمرینات متنوع با ووشوکاران این شهرستان گفت: در نظر داریم تا بعد از انتخاب 5 وزن اعزامی به چین از 4 لغایت 7 مردادماه به ملی پوشان استراحت دهیم و از جمعه 7 مرداد ماه تمرینات آنها را تا زمان اعزام به مسابقات در آکادمی ووشو از سرگیریم، ضمن اینکه در نظر داریم با هماهنگی کمیته فنی یک وزن کمکی خارج از اردوی تیم ملی را در کنار ملی پوشان در اردوی آمادگی نگه داریم تا به عنوان حریف تمرینی در اردو حضور داشته باشد.

موحدنیا در خاتمه با اشاره به اینکه در حال گرفتن آمار اوزان ملی پوشان چینی در رقابتهای جوانان آسیا است، اظهار داشت: تیم جوانان ووشو ایران شایستگی کسب بهترین عناوین در رقابتهای جوانان آسیا را دارد و امیدوارم که با وجود تمرینان سخت و فشرده ای که پشت سر گذاشته ایم بتوانیم بتواند مزد زحمات خود و مسئولین فدراسیون را با قرار گرفتن بر سکوهای برتر این رقابتها بدهیم.

۱ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۲:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.