آغاز کار نمایندگان ایران در بخش انفرادی مسابقات قهرمانی آسیا

نوجوانان ایران در بخش انفرادی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا به یک پیروزی و یک شکست دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا در بخش انفرادی رده سنی نوجوانان صبح امروز با یک پیروزی و یک شکست برای نمایندگان ایران آغاز شد.

حامد باشت‌باوی در گروه 9 در اولین دیدار به مصاف حریفی از هند رفت و در پایان با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید. وی عصر امروز ساعت 14:30 به وقت تهران به مصاف حریفی از سنگاپور خواهد رفت.

سروش امیری‌نیا در گروه 10 برابر حریفی از کره‌جنوبی قرار گرفت و با نتیجه 3 بر صفر بازی را واگذار کرد. وی ساعت 15 به وقت تهران به مصاف حریفی از هند می‌رود.

علیرضا بیگدلی در گروه 3 ساعت 11:30 به وقت تهران در اولین دیدار به مصاف حریفی از قزاقستان می‌رود.

در قسمت جوانان دختر نیز، زهرا علوی با نتیجه 3 بر صفر مغلوب حریف چینی شد، وی در بخش جوانان نیز به مصاف حریفی از چین رفت و با همین نتیجه بازی را واگذار کرد. نیاقی‌ها نیز با شکست 3 بر صفر مقابل نماینده تایلند، کارش را با شکست آغاز کرد.

گفتنی است؛ تیم‌های 2 نفره تنیس روی میز بانوان ایران در اولین روز مسابقات دونفره از گردونه رقابت‌ها حذف شدند. نوشین میرعلایی و زهرا علوی در اولین بازی مقابل تیم 2نفره چین قرار گرفتند و با نتیجه 3 بر صفر شکست خوردند. زهرا نیاقی‌ها و سولماز رحمن محمدپور، دیگر تیم 2نفره تنیس روی میز بانوان ایران نیز با شکست 3 بر یک مقابل سنگاپور از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

۱ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.