پیام تبریک نایب رییس جهانی دوومیدانی به دکتر کاظمی آشتیانی؛دهلان آل حمد: روند توسعه دوومیدانی در ایران چشم گیر است

دهلان آل حمد نایب رییس فدراسیون جهانی دوومیدانی در پیامی ضمن تبریک به دکتر کاظمی آشتیانی سرپرست فدراسیون دوومیدانی به خاطر مدال های کسب شده در مسابقات قهرمانی آسیا درژاپن اعلام کرد که روند توسعه دوومیدانی در ایران چشم گیر است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، آل حمد با بیان اینکه در جریان کسب چندین سهمیه المپیک و رکورد شکنی پی در پی ورزشکاران ایران در سطح ملی، قرار گرفته است، اظهار داشت که عملکرد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گواه دیگری بر توسعه این ورزش در ایران است .

وی افزود:‌ از نخستین روز مسابقات قهرمانی آسیا تا آخرین روز عملکرد رو به جلو ورزشکاران ایران را بررسی کرده از این رو می خواهم به شما، ورزشکاران دوومیدانی و همه همکارانتان دستاوردهای استثنایی کسب شده را تبریک بگویم.

آل حمد گفت: به عنوان یک عضو آسیایی فدراسیون جهانی دوومیدانی، از پیشرفت دوومیدانی ایران احساس لذت و غرور می کنم و موفقیت های بیشتر و پر زرق و برق تری را برای ورزشکاران ایران آرزو مندم.

به گفته وی، بی شک موفقیت های اخیر کسب شده نتیجه رهبری خردمندانه شما، فعالیت زیاد و تلاش های جمعی همکاران و ورزشکاران است.
آل حمد افزود: نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا به جهانیان ثابت کرد که دو ومیدانی قاره کهن در حال توسعه و پیشرفت است چرا که شاهد ظهور ستاره های جهانی از این قاره در مواد مختلف هستیم.

وی بار دیگر با تبریک موفقیت های اخیر به دست آمده در دوومیدانی ایران ابراز امیدواری کرد ورزشکاران کشورمان در مسابقات پیشرو نیز موفق باشند.
گفتنی است، تا به امروز که کمتر از دو ماه از شروع توزیع سهمیه های المپیک در رشته دوومیدانی نگذشته است، ورزشکاران کشورمان موفق شده اند که چهار ورودی المپیک بدست بیاورند.

از چهار ماه گذشته تاکنون 10 رکورد ملی کشور نیز شکسته شده است.

۱ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.