مربی تیم کشتی فرنگی جوانان: امید به عملکرد بهتری نسبت به سال قبل داریم

مربی تیم کشتی فرنگی جوانان: امید به عملکرد بهتری نسبت به سال قبل داریم
مهرزاد قلاوند در خصوص آخرین وضعیت فرنگی‌کاران اعزامی به مسابقات قهرمانی جوانان جهان در رومانی گفت: ملی‌پوشان ما از نظر آمادگی جسمانی و فنی چیزی کم ندارند و اگر با قرعه‌ی خوبی روبرو شویم شاید بتوانیم عملکرد بهتری نسبت به سومی سال قبل هم داشته باشیم.

مربی تیم کشتی فرنگی جوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر فرنگی‌کاران ما شرایط خوبی دارند امیدوارم در چند روز باقی‌مانده بتوانیم از نظر روحی و روانی آن‌ها را به اوج آمادگی برسانیم. اردوهای بسیار سختی را گذراندیم تا به این جا برسیم هرکاری که توانستیم انجام دادیم و امیدوارم در پایان مسابقات جهانی مزد زحمات خود را بگیریم. فرنگی‌کاران ما از نظر وزنی مشکل خاصی ندارند و در روز مسابقات به راحتی سر وزن قانونی خود حاضر می‌شوند.

وی افزود: فرنگی‌کاران را دقیقا توجیه کرده‌ایم. با دیدن فیلم مسابقات مختلف اطلاعات و آنالیزیها‌ی که بدست آورده بودیم را به فرنگی‌کاران منتقل کردیم و امیدوارم آن‌ها در مسابقات به خوبی از آن استفاده کنند.

قلاوند با بیان اینکه از میان 80 تا 90 کشوری که در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می‌کنند 10 تا 15 تیم هستند که مدعی قهرمانی‌اند گفت: تیم ما نیز یکی از مدعیان قهرمانی است ما سال گذشته در مسابقات جهانی سوم شدیم و امیدوارم امسال با توجه به شرایطی که داریم به نتیجه‌ی بهتری دست یابیم.

مربی تیم کشتی فرنگی جوانان در پایان خاطرنشان کرد: حریفان ما در مسابقات قهرمانی جهان بسیار سرسخت‌تر از مسابقات آسیایی هستند. کار بسیار سختی پیش روی ما است و امیدوار دعای خیر مردم ایران برای موفقیت تیم هستیم.
۱ اَمرداد ۱۳۹۰ ۰۹:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.