پیام تبریک دکتر کاظمی آشتیانی به مهندس علی آبادی و افشارزاده

پیام تبریک دکتر کاظمی آشتیانی به مهندس علی آبادی و افشارزاده
سرپرست فدراسیون دوو میدانی در پیام های جداگانه ای انتخاب مهندس محمد علی آبادی ، رییس کمیته ملی المپیک کشورمان را به عنوان نایب رییس شورای المپیک آسیا و انتخاب مجدد بهرام افشارزاده به عنوان رییس کمیته اطلاعات و آمار و همچنین عضویت در هیات رییسه شورای المپیک آسیا را به آنان و خانواده ورزش کشور تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، دکتر محمدرضا کاظمی آشتیانی درپیام خود به مهندس علی آبادی، این انتصاب در شورای المپیک آسیا را که برای اولین بار درتاریخ ورزش ایران بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران روی داده است را تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که این اتفاق بزرگ فصل جدیدی در تاریخ دیپلماسی ورزش ایران ایجاد نماید.

وی در پیام دیگری به بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک ایران انتخاب مجدد وی به عنوان رییس کمیته اطلاعات و آمار و همچنین عضویت در هیات رییسه شورای المپیک آسیا را تبریک گفته است.

متن نامه های دکتر آشتیانی به شرح زیر است:
جناب آقای مهندس علی آبادی
ریاست محترم کمیته ملی المپیک ایران
با سلام
خبر مسرت بخش انتخاب بجا و شایسته حضرتعالی به عنوان نایب رییس شورای المپیک آسیا دل تمامی دست اندرکاران، خدمتگزاران و کارشناسان دلسوز ورزش کشور را شاد نمود.
بی شک حضور شما به عنوان نایب رییس در شورای المپیک آسیا مایه افتخار ورزش ایران اسلامی است ، از این رو این موفقیت بزرگ در بعد دیپلماسی ورزشی را به حضرتعالی و جامعه ورزش کشور تبریک عرض می کنم.

دکتر محمد رضا کاظمی آشتیانی
سرپرست فدراسیون دوومیدانی


جناب آقای بهرام افشارزاده
دبیرکل محترم کمیته ملی المپیک
با سلام
انتخاب شایسته و بجا حضرتعالی به عنوان رییس کمیته اطلاعات و آمار و همچنین عضویت در هیات رییسه شورای المپیک آسیا که موجبات خوشحالی اهالی ورزش کشور را فراهم کرد صمیمانه تبریک می گویم.
برای حضرتعالی به عنوان یکی از تلاش گران واقعی ورزش کشورمان آرزوی بهروزی و سلامتی دارم.
دکتر محمد رضا کاظمی آشتیانی
سرپرست فدراسیون دوومیدانی

۱ اَمرداد ۱۳۹۰ ۰۷:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.