اسکراتف: بهترین های اروپا در مسابقات آدمیرال کاپ شرکت می کنند

مرحله چهارم اردوی تیم ملی واترپلو زیر 17 سال ایران در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ این اردو که ابتدا با 50 بازیکن شروع شده بود در مرحله چهارم به 20 بازیکن غربال شد تا برای مسابقات آدمیرال کاپ آماده شوند. این مسابقات در حالی در اوکراین برگزار می شود که  سابقه برگزاری آْن به 50 سال می رسد.

وادیم اسکراتف سرمربی اکراینی تیم ملی واترپلو زیر 17 سال در این باره می گوید: «بهترین تیم های اروپا در این مسابقات شرکت می کنند و به نظر من این فرصت مناسبی است برای آماده سازی هر چه بهتر تیم ملی.»

وادیم که به طور جدی تمرینات ملی پوشان زیر نظر دارد و گاه گاهی نیز در آب اشکالات تکنیکی بازیکنان را برطرف می کند معتقد است تیم ملی با شرکت در این مسابقات می توان آینده خوبی را متصور بود.

سرمربی اوکراینی تیم ملی زیر 17 سال واترپلوی ایران ادامه می دهد: « جام آدمیرال از جمله جام های معتبر اکراین است که از 7 مرداد آغاز می شود و تیم ملی تا 21 مرداد با دیگر حریفان به رقابت خواهد پرداخت.» اسکراتف در مورد تیم های حاضر در این جام می گوید: «بلاروس، روسیه، مولداوی، اکراین از جمله کشورهای حاضر در این جام هستند که از روسیه 2 تیم حاضر خواهند بود.» به گفته سرمربی تیم ملی حداقل بین 10 تا 12 تیم در این جام حضور خواهند داشت.
اسکراتف اظهار امیدواری می کند که این تیم جوان آینده خوبی دارد و به موفقیت های بیشتر این تیم خوش بین است.
۲۹ تیر ۱۳۹۰ ۱۲:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.