رییس جمهور در دیدار تیم ملی وزنه برداری جوانان کشور تاکید کرد؛معرفی فرهنگ نجات بخش ملت ایران به جهانیان با حضور مقتدرانه در میادین ورزشی

رییس جمهور در دیدار تیم ملی وزنه برداری جوانان کشور تاکید کرد؛معرفی فرهنگ نجات بخش ملت ایران به جهانیان با حضور مقتدرانه در میادین ورزشی
دکتر محمود احمدی نژاد در دیدار قهرمانان و مدال آوران تیم ملی وزنه برداری جوانان کشور ابراز امیدواری کرد با جهت گیری درستی که فدارسیون وزنه برداری در پیش گرفته پیروزی های وزنه برداران کشور در رده های سنی مختلف بطور مکرر ادامه پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ رییس جمهور با اشاره به اینکه امروز ورزش تنها برای سلامت فردی نیست بلکه در عرصه فرهنگ، اقتصاد و حتی در عرصه سیاست هم نقش بسزایی دارد، گفت: با حضور مقتدرانه در میادین ورزشی و کسب پیروزی های فراوان و ایستادن بر سکوهای قهرمانی می توان فرهنگ انسانی، متعالی و نجات بخش ملت ایران را به جهانیان معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، دکتر محمود احمدی نژاد صبح امروز (سه شنبه) در دیدار قهرمانان و مدال آوران تیم ملی وزنه برداری جوانان کشور که برای اولین بار به مقام قهرمانی جهان در مسابقات قهرمانی جهان در مالزی دست یافتند با تبریک مجدد این پیروزی شیرین و افتخارانگیز از مسوولان و مربیان فدراسیون وزنه برداری به خاطر برنامه ریزی و مدیریت مطلوب آنان که زمینه ساز به دست آوردن این مقام شد تجلیل کرد.

رییس جمهور ابراز امیدواری کرد با جهت گیری درستی که فدارسیون وزنه برداری در پیش گرفته پیروزی های وزنه برداران کشور در رده های سنی مختلف بطور مکرر ادامه پیدا کند.

دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه ملت ایران در مقطعی از تاریخ بواسطه تبلیغات منفی و تحقیر آمیز دشمنان قدرت ملی و توانمندی های خود را فراموش کرده بود تصریح کرد: اگر در آن دوران گفته می شد جوانانی از ایران می توانند بر سکوهای قهرمانی جهان بایستند کسی باور نمی کرد اما امروز جوانان کشور با عزم و اراده قوی در تمامی عرصه ها در حال پیشرفت و افتخار آفرینی هستند.

وی تاکید کرد: جوانان ایران اسلامی امروز به رغم طراحی ها و تبلیغات دروغین دشمنان ، با خودباوری و اعتماد به نفس در مسیر عزت و افتخار در حرکت هستند اما دشمنان باز هم با تبلیغات خود می خواهند این موفقیت ها را ناچیز و کم رنگ نشان دهند ولی باز هم ناکام خواهند ماند.

رییس جمهور با بیان اینکه تجربه نشان داده جوانان کشورمان در هر عرصه ای خود را باور کردند و برای انجام آن تصمیم گرفتند به آن دست پیدا کردند گفت: انسان در مسیر درست هر تصمیمی بگیرد و برای رسیدن به آن اراده کند مطمئناً به آن دست خواهد یافت.

دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه قهرمانی به دست آمده توسط جوانان وزنه بردار کشورمان نباید به عنوان پایان کار تلقی شود بلکه باید شروع به دست آوردن قهرمانی های مکرر دیگر باشد گفت: باید با همین ایمان و روحیه بالا در این مسیر پیش برویم و مسوولان نیز باید بهترین روشها، آموزش ها و امکانات را در اختیار جوانان و ورزشکاران قرار بدهند.

در ابتدای این دیدار حسین رضا زاده رئیس فدراسیون وزنه برداری و کوروش باقری مربی تیم وزنه برداری جوانان و وزنه برداران تیم ملی وزنه برداری جوانان کشور در سخنانی از دکتر احمدی نژاد به خاطر ارسال پیام تبریک و حمایت های دولت از ورزشکاران به خصوص ورزشکاران رشته وزنه برداری تقدیر به عمل آوردند.

۲۸ تیر ۱۳۹۰ ۱۴:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.