اصفهان میزبانی کلاس بین المللی داوری وزنه برداری

کلاس بین المللی داوری وزنه برداری که فدراسیون قول برگزاری آن را داده بود طی روزهای چهارم تا هفتم مرداد ماه به میزبانی استان اصفهان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛فدراسیون وزنه برداری برگزاری این کلاس را به جهت افزایش دانش داوران و به منظور ارتقا داوران متقاضی بین المللی در اولویت کاری خود قرار داده و با ارسال بخشنامه ای به کلیه هیات های وزنه برداری استانی از آنها خواسته اسامی داوران متقاضی را حداکثر تا تاریخ  30 تیر ماه به کمیته داوران فدراسیون ارسال نمایند.

دارا بودن گواهینامه دیپلم و آشنایی به زبان انگلیسی از جمله شرایط حضور در این کلاس داوری است چراکه تدریس در این دوره به زبان انگلسی صورت خواهد گرفت و در پایان آن نیز از شرکت کنندگان یک آزمون کتبی به زبان انگلیسی گرفته خواهد شد. گفتنی است محمد زهتاب، رئیس کمیته داوران فدراسیون وزنه برداری که خود یکی از برجسته ترین داوران بین المللی کشورمان به شمار می رود مدرس این کلاس داوری است و کلیه داوران درجه یک ملی داوطلب ارتقا به درجه 2 بین المللی و همینطور کلیه داوران درجه 2 بین المللی داوطلب ارتقا به درجه یک بین المللی می توانند در این کلاس داوری شرکت کنند.
۲۸ تیر ۱۳۹۰ ۱۱:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.