پیمان فخری:تیم ملی شمشیر بازی رابه اردوی روسیه می فرستیم

پیمان فخری:تیم ملی شمشیر بازی رابه اردوی روسیه می فرستیم
تیم ملی فعلی شمشیر بازی خیلی جوانتر ازگذشته شده و حتی در بخش سابر با میانگین 21 سال بچه ها توانستند مسابقات خوبی از خود در رقابتهای آسیایی به نمایش بگذارند.

پیمان فخری، دبیر فدراسیون شمشیر بازی ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت؛ ما در حال حاضر تنهایک شانس برای کسب سمیه المپیک در زون ژاپن داریم که البته خیلی هم امیدواریم تا بتوانیم اردیبشهت  ماه سال آینده در این رقابتهای در دو بخش اپه و سابر موفق به کسب سهمیه المپیک لندن شویم.

وی ادامه داد:چاره ای نبود بعد از بازیهای آسیایی گوانگجو با توجه به نتایجی که گرفتیم باید دست به جوانگرایی می زدیم که زیادهم از این موضوع ناراضی نیستیم بطوریکه درهمین مسابقات کره4 تا از بازیکنان ما برای اولین بارشان بود که راهی این رقابتها می شدند و با توجه به جوان و کم تجربه بودن، نتایج خوبی هم گرفتند.

فخری در خصوص وضعیت فعلی شمشیر بازان تیم ملی گفت:در نظر داریم برای افزایش تجربه و توانایی فنی ملی پوشان را اواخر مرداد ماه به اردوی چند روزه روسیه بفرستیم که قطعا این موضوع تاثیر بسزایی در افزایش آمادگی آنها خواهد داشت چرا که آنها به مدت 10 روز با بهترینهای شمشیر بازی روسیه تمرین خواهند کرد.

دبیر فدراسیون شمشیر بازی در خاتمه اظهار داشت: خیلی امیدواریم که در مسابقات زون ژاپن سهمیه کسب کنیم چرا که بسیاری از قدرتهای سنتی این رشته در آن حضور ندارند.
۲۸ تیر ۱۳۹۰ ۱۰:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.