سرمربی تیم ملی بوکس:برای ما کسب سهمیه المپیک اهمیتش بیشتر از مسابقات قهرمانی آسیاست

سرمربی تیم ملی بوکس:برای ما کسب سهمیه المپیک اهمیتش بیشتر از مسابقات قهرمانی آسیاست
هنوز در خصوص اینکه چه تعداد بوکسور راهی مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی می کنیم به یک جمع بندی کلی نرسیده ایم ولی فکر نمی کنم بیشتر از 5 تا 6 نماینده عازم این رقابتها کنیم.

حسین نهرودی، سرمربی تیم ملی بوکس ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:حضور مشتنزنان در سه تورنمنت اندونزی ،اوکراین و روسیه تا حد زیادی شناخت ما را نسبت به داشته هایمان بیشتر کرد و به همین دلیل نباید از تیم جوان و کم تجربه فعلی انتظار معجزه داشت.

وی ادامه داد:برای من و فدراسیون الویت حضورمقتدرانه در مسابقات جهانی آذربایجان است  آنهم برای کسب سهمیه المپیک لندن ولی با توجه به جایگاه مطلوبی که بوکس ایران در آسیا دارد باید تیم آبرومندانه ای را راهی سئول محل برگزاری این رقابتها کنیم اما از آنجاییکه مسابقات  کره با رقابتهای گزینشی المپیک در آذربایجان بسیار نزدیک به هم است چاره ای نداریم جز اینکه نفرات اصلی خودمان را برای مسابقات گزینشی المپیک نگه داریم.

نهروی در خاتمه تصریح کرد:به هر حال تمام تلاش خود را برای حفظ اعتبار بوکس ایران در سطح جهانی و قاره ای خواهیم کرد ولی واقعیت اینست که برای ما مسابقات آذربایجان در اولویت است.
۲۸ تیر ۱۳۹۰ ۱۰:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.