در مراسم افتتاح بزرگترین مجموعه آبی خاورمیانه؛دکتر عباسی: مهم است که تمام مسئولین برای همگانی کردن ورزش تلاش کنند

در مراسم افتتاح بزرگترین مجموعه آبی خاورمیانه؛دکتر عباسی: مهم است که تمام مسئولین برای همگانی کردن ورزش تلاش کنند
محمد عباسی در مراسم افتتاح مجتمع آبی پارک ساحلی آفتاب در مشهد با تاکید بر اهمیت افزایش زیر ساختهای ورزش کشور در بعد همگانی گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر همگانی کردن ورزش، باید تمامی مسئولین زیربط با برنامه ریزی مدون برای رسیدن به این مهم تلاش کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  پایگاه خبری ورزش ایران، مجموعه آبی سرپوشیده "پارک آفتاب" با حضور سرپرست وزارت ورزش و امور جوانان همزمان با عید بزرگ نیمه شعبان در مشهد مقدس به بهره برداری رسد.

دراین مراسم دکتر عباسی با اشاره به اهمیت توجه به بخش خصوصی در توسعه زیرساختهای ورزش اظهار داشت: بخش خصوصی تاثیر بسزایی در ایجاد و گسترش زیر ساختهای ورزش و افزایش بعد همگانی آن دارد به همین دلیل باید با فراهم ساختن امکانات مناسب، زمینه افزایش مشارکت بخش خصوصی در ورزش را فراهم کنیم.

سرپرست وزارت ورزش و امور جوانان با اشاره به افتتاح بزرگ ترین مجتمع آبی خاورمیانه در مشهى مقدس که با مشارکت دولت و بخش خصوصی مورد بهربرداری قرار گرفت،افزود: امروز توجه مسئولین به نرخ متوسط امکانات ورزش کشور بسیار ستودنی است و تلاش خواهد شد تا ضمن رفع نیازهای کشور در این زمینه، امکانات را به میزان مطلوب رسانده و در عین حال پروژه های نیمه تمام را نیز جزو اولویت های کار خود قرار دهیم.

دکتر عباسی در سفر خود به خراسان رضوی از سایر امکانات شهر مشهداز جمله مجموعه ورزشی ثامن نیز بازدید کرد.

وی همچنین با حضوردر محل برگزاری مسابقات کشتی باچوخه چناران با ورزشکاران این رشته گقت و گو کرد و ضمن تاکیى بر ضرورت حمایت از قهرمانان ورزش های همگانی و پهلوانی خاطرنشان ساخت: در این رشته های ورزشی، روح پهلوانی و جوانمردی موج می زند و با توجه به استقبال خوبی که نسبت به این رشته ها وجود دارد، مصمم هستیم برنامه ریزی مدونی برای رشد و تعالی ورزش های سنتی، بومی و محلی انجام دهیم.

دکتر عباسی قول مساعدت برای ساخت یک سالن مختص این رشته ورزشی را به مردم این شهر داد.

گفتنی است، مجتمع آبی پارک آفتاب با متراژ 15 هزار مترمربع در شهر مشهد مورد افتتاح قرار گرفت. این مجموعه شامل سه طبقه و دارای سه استخر به همراه سالن بدن سازی، سالن ماساژ، سنا و جکوزی است که با مشارکت بخش خصوصی و دولت با حضور دکتر عباسی مورد بهره برداری قرار گرفت.
۲۷ تیر ۱۳۹۰ ۱۱:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.