جهت حضور دررقابتهای جهانی ترکیه؛مرحله نهایی رقابتهای انتخابی تیم ملی ووشوی بزرگسالان آقایان و بانوان فردا برگزار می شود

مرحله سوم و نهایی رقابتهای انتخابی تیم ملی ووشو آقایان و بانوان بزرگسال کشورمان جهت حضور در یازدهمین دوره رقابتهای جهانی ترکیه، سه شنبه 28 تیرماه در آکادمی ووشو برگزار می شود.


 به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک، در این رقابتها و در بخش آقایان تنها دو بازی انتخابی در اوزان 75- و 80- کیلوگرم باقی مانده است که در وزن 75- کیلوگرم جواد آقایی و امید زارع رفیع برای دومین بار برای پوشیدن پیراهن تیم ملی به مصاف هم می روند، ضمن اینکه در وزن 80- کیلوگرم نیز امیر فضلی و معین تقوی با هم پیکار خواهند داشت.

در حال حاضر در بخش آقایان 8 وزن در اردو حضور دارند که طبق برنامه کادر فنی، تنها 6 وزن به رقابتهای جهانی ترکیه اعزام خواهد شد.

اوزان 52- و 90- کیلوگرم در پایان مرحله دوم انتخابی حذف شدند.

اما در بخش ساندای خانمها نیز، 3 وزن 48-، 56- و 75- کیلوگرم  به میدان می روند که در وزن 48- کیلوگرم به دلیل مصدومیت الهه منصوریان از ناحیه پای راست مصاف وی با خدیجه زینال زاده برگزار نشد که با این شرایط سه شنبه اولین دوره رقابتهای انتخابی این وزن برگزار خواهد شد.

بدین ترتیب با نظر کادر فنی و مسئولان فدراسیون ووشو، دومین مرحله رقابتها انتخابی در این وزن یک مردادماه انجام می شود و در صورت مساوی زمان بازی سوم در همین تاریخ تعیین خواهد شد.

در وزن 56- کیلوگرم: راضیه طهماسبی و مرضیه احمدی رو در روی هم قرار می گیرند، در بازی قبلی طهماسبی به پیروزی رسیده است و این دومین پیکار آنها است.

در وزن 75- کیلوگرم: ملیحه فضلی و سوسن سلیمان آبادی به مصاف هم می روند، این 2 ووشوکار در 2 مسابقه قبلی هر کدام صاحب یک برد شده اند.

دومین مرحله اردوهای آماده سازی تیم ملی ووشو بانوان تا 4 مردادماه ادامه خواهد داشت و این تیم بعد از 3 روز استراحت از 7 مردادماه سومین مرحله اردوی آماده سازی خود را در آکادمی  ووشو برگزار خواهد کرد.

گفتنی است؛ رقابتهای جهانی ترکیه از 18 لغایت 22 مهرماه در آنکارا ترکیه برگزار خواهد شد.
۲۷ تیر ۱۳۹۰ ۰۹:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.