دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی گوانگجو: برگزاری رقابتهای انتخابی، بهترین ها را به تیم ملی ووشو سوق می دهد

دارنده مدال زرین طلای بازیهای آسیایی گوانگجو با مثبت ارزیابی کردن برگزاری رقابتهای انتخابی ملی پوشان ووشوکشورمان برای حضور در مسابقات جهانی ترکیه گفت: با توجه به بالا بودن سطح کمی و کیفی رقابتهای انتخابی، دیگر شانس و قرعه در انتخاب نفرات نهایی برای حضور در اردوهای تیم ملی دخیل نبود و با این روال همه ووشوکاران با تمام آنچه که در چنته داشتند وارد زمین شدند.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، "محسن محمد سیفی" در این باره اظهار داشت: حساسیت کادر فنی و مسئولین فدراسیون در برگزاری رقابتهای انتخابی آن هم به طور پی در پی و منظم باعث  شد تا هیچ ووشوکاری در حاشیه امنیت نباشد و همین باعث شد تا بهترین نفرات در اردوهای تیم ملی باقی بمانند.

 وی در ادامه تصریح کرد: تا زمان برگزاری رقابتهای جهانی ترکیه 2 ماه باقی مانده است و با برنامه ریزی منظم کادر فنی خوشبختانه 70 درصد نفرات نهایی و فیکس شده در اردوهای تیم ملی مشخص شدند و با این روال قطعا استرس ملی پوشان برای فیکس در تیم ملی کمتر شده و امیدوارم با این تیم جوان اما با تجربه بتوانیم بهترین نتایج را نیز به دست آوریم.

سیفی در خصوص رقابتهای جهانی ترکیه نیز تاکید کرد: در رقابتهای جهانی کانادا در سال 2009 بیش از 84 کشور حضور داشتند و مطمئنا در این دوره سطح این رقابتها به نسبت سال گذشته بیشتر و بالا تر خواهد بود چرا که همه کشورها با سرمایه گذاری های کلانی که در این رشته کرده اند تکرار عنوان نایب قهرمانی برای تیم ایران نیز سخت تر خواهد بود.

ملی پوش ارزنده کشورمان در این باره افزود: کشورهای شرق آسیا، چین، ویتنام و روسیه در این رشته حرف اول را می زنند ضمن اینکه نباید دیگر کشورها را دست کم گرفت چرا که همه مدعی کسب عناوین برتر در این رشته هستند و امیدوارم تیم جوان و قدرتمند ایران بتواند در این مسابقات نایب قهرمانی را از آن خود کند.

وی در خصوص وضعیت جسمی و روحی خود برای حضور در این پیکارها گفت: خوشبختانه تاکنون تمرینات خوبی را در طول این چند ماه داشته ام و با تمریناتی که زیر نظر آقای "وی یان دونگ" و "محمدرضا جعفری" پشت سر گذاشته ام روز به روز از نظر جسمی و روحی به شرایط ایده آل نزدیک تر می شوم و برای کسب مدال طلا به میدان می روم.

محمد سیفی در خاتمه با اشاره به لغو سفر تیم ملی ووشو به اردوی تدارکاتی فرانسه، اظهار داشت: قطعا مصاف این تیم برای تن به تن شدن با ملی پوشان فرانسه تاثیر به سزایی در محک بیشتر ملی پوشان داشت، اما با شرایط پیش آمده به اعتقاد من ووشوکاران ایران می توانند در مصاف با هم شرایط تمرینی خوبی را ایجاد کنند.
۲۵ تیر ۱۳۹۰ ۱۲:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.