دکتر علی نژاد در پیامی خطاب به مهندس علی آبادی: انتخاب شما به عنوان نایب رئیس شورای المپیک آسیا، ورزش ایران را متحول خواهد کرد

دکتر علی نژاد در پیامی خطاب به مهندس علی آبادی: انتخاب شما به عنوان نایب رئیس شورای المپیک آسیا، ورزش ایران را متحول خواهد کرد
دکتر"مهدی علی نژاد" رئیس فدراسیون ووشوی ایران و غرب آسیا، نایب رئیس کنفدراسیون آسیا و عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی و آسیایی انتخاب مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان را به عنوان نایب رئیس شورای المپیک آسیا تبریک و تهنیت گفت.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ، متن پیام دکتر مهدی علی نژاد خطاب به مهندس علی آبادی بدین شرح است:

جناب آقای مهندس علی آبادی ریاست محترم کمیته ملی المپیک با سلام
انتخاب جنابعالی به عنوان نایب رئیس شورای المپیک آسیا که برای اولین بار در تاریخ ورزش ایران بعد از انقلاب اسلامی روی داده است را تبریک عرض می نمایم.

بی شک توسعه ورزش در تمامی ابعاد در دوران مدیریت شما در سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک به خوبی مشهود و غیر قابل انکار است و مسلما انتخاب جنابعالی به عنوان نایب رئیس شورای المپیک آسیا می تواند در روابط ویژه بین المللی ورزش ایران موثر و گره گشا باشد.

این اتفاق بزرگ برگ جدیدی در دفتر تاریخ ورزش ایران است که می تواند ورزش ما را در عرصه های  بین المللی به مدارج ترقی برساند.

در آستانه میلاد پر شکوه مهدی موعود از درگاه حضرت ولی عصر (عج) برای شما توفیق روز افزون خواستارم و امیدوارم که ورزش ایران در سایه این مسئولیت سترگ به سرمنزل مقصود رهنمون شود.
 

۲۵ تیر ۱۳۹۰ ۱۰:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.