کوروش باقری: درهای تیم ملی وزنه برداری 12 مرداد بسته خواهد شد

کوروش باقری: درهای تیم ملی وزنه برداری 12 مرداد بسته خواهد شد
باقری: دور جدید تمرینات از روز شنبه 25 تیر ماه آغاز خواهد شد و ما در نظر داریم پس از یک هفته تمرین در تهران، یک اردوی دو هفته ای را در استان زنجان برگزار کنیم.

کوروش باقری پس از اعلام فهرست جدید تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان برای حضور در اردوی آماده سازی رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان جهان گفت: از جمع این 16 وزنه بردار 4 نفر ظرف 3 هفته آینده خط خواهند خورد چراکه موظفیم لیست نهایی 12 نفره خود را حداکثر تا تاریخ 12 مرداد برای فدراسیون جهانی وزنه برداری ارسال کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، باقری با تاکید دوباره بر این موضوع که لیست نهایی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان روز 12 مرداد بسته خواهد شد و پس از آن نمی توان هیچ وزنه بردار جدیدی را جهت حضور در اردو و شرکت در مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان جهان دعوت کرد، خاطرنشان کرد: «این هشداری است برای کسانی که نامشان در لیست 16 نفر تیم ملی نیست اما خود را مدعی پوشیدن دوبنده تیم ملی می دانند. اگر وزنه برداری هست که خود را شایسته حضور در اردوی تیم ملی می داند، با در نظر گرفتن این موضوع که باید آمادگی دادن تست دوپینگ را داشته باشد، خود را به کارد فنی معرفی کند چراکه در غیر اینصورت پس از تاریخ 12 مرداد و اعلام لیست 12 نفره تیم ملی، ما فقط اجازه داریم 4 وزنه بردار اضافی را خط بزنیم و نفر جدید به تیم اضافه نخواهد شد. به عبارتی درهای تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان 12 مرداد بسته خواهد شد.»

باقری در پایان با اشاره به برنامه های تمرینی تیم ملی در این 3 هفته باقی مانده تا زمان اعلام لیست 12 نفره گفت: «دور جدید تمرینات از روز شنبه 25 تیر ماه آغاز خواهد شد و ما در نظر داریم پس از یک هفته تمرین در تهران، یک اردوی دو هفته ای را در استان زنجان برگزار کنیم. با توجه به اینکه در این 3 هفته باید 4 وزنه بردار از تیم ملی کنار بروند، طوری برنامه ریزی می کنیم که در اواسط تمرینات از وزنه برداران حاضر در اردو رکوردگیری شود تا آنهایی که شایسته تر هستند در فهرست 12 نفره باقی بمانند.»

۲۲ تیر ۱۳۹۰ ۱۳:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.