در نشست ورزشکاران آسیایی در توکیو مطرح شد ؛ تاثیر ورزشکاران در جامعه

در نشست ورزشکاران آسیایی در توکیو مطرح شد ؛ تاثیر ورزشکاران در جامعه
در نشست ورزشکاران آسیایی 2011 که روز دوشنبه در مرکز کنوانسین بین المللی پامیر توکیو برگزار شد یکی از موضوعات مورد بررسی نقش مهم ورزشکاران بر روی مردم جامعه بخصوص کشور ژاپن بعد از زلزله و سونامی بود.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک  ؛ در این نشست که با حضور ورزشکاران کمیته ملی المپیک ژاپن و با هماهنگی کمیته ورزشکاران شورای المپیک آسیا برگزار گردید یافته ها و نتایج بررسی های ورزشکاران در رابطه با نقش و وظیفه ورزشکاران در تاثیر گذاری مثبت روی جامعه مطرح شد و المپین ها و پاراالمپین ها و نماینده کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک ژاپن و شورای المپیک آسیا سخنرانی های الهام بخشی را مطرح کردند.

بر اساس این گزارش ؛ یوکو اراکیا برنده مدال طلای والیبال المپیک 1976 مونترال طی سخنرانی در این مراسم گفت که چگونه همه ورزش را بصورت تفریحی آغاز می کنند ولی بعدا بیشتر جدی می شود و بعنوان یک ورزشکار کار خود را آغاز می کنند و با هم به رقابت می پردازند تا "ناممکن را به ممکن"  تبدیل کنند .

وی همچنین در مورد راه هایی که یک ورزشکار  ژاپنی می تواند روی جامعه تاثیر گذارد بخصوص در شرایط کنونی که شمال شرق ژاپن در شرایط نامطلوب بعد از سونامی و زلزله مخرب 11 مارس به سر می برد صحبت کرد.
در پایان این مراسم نیز یوکو اراکیا از تمامی سخنرانان و کسانی که یافته هایشان را ارائه کردند تشکر کرد.

۲۲ تیر ۱۳۹۰ ۱۲:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.