رئیس فدراسیون کبدی : اقبال عمومی پس از موفقیت کبدی در بازیهای آسیایی چند برابر شده است

رئیس فدراسیون کبدی : اقبال عمومی پس از موفقیت کبدی در بازیهای آسیایی چند برابر شده است
رئیس فدراسیون کبدی گفت:جهت گیری اصلی فدراسیون کبدی از هم اکنون به سمت و سوی موفقیت در بازیهای آسیایی 2014 این چوان کره جنوبی است و باید همه خانواده کبدی دست به دست هم بدهیم تا در این دوره از بازیها همانند گوانگژو نتایج درخشانی برای ایران اسلامی کسب کنیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ محمد رضا مقصودلو که در جلسه قرعه کشی لیگ برتر کبدی باشگاه های کشور و در حضور مدیران و نمایندگان باشگاه ها سخن می گفت با بیان مطلب فوق افزود: کبدی یک رشته ورزشی جذاب و زیباست که خوشبختانه پس از موفقیت های درخشان تیم های ملی بانوان و آقایان در بازیهای آسیایی گوانگژو اقبال عمومی نسبت به این رشته ورزشی چند برابر شد و ما اکنون باید به نوعی پاسخگوی نوجوانان و جوانانی باشیم که در سرتاسر کشور تمایل به حضور در رشته کبدی را دارند.

مقصودلو ادامه داد : باید از گذشته درس بگیریم و برای آینده به کار بندیم و اکنون که در آغاز برنامه ریزی و اجرای لیگ برتر هستیم باید با همفکری هم کاری کنیم که اگر در لیگ گذشته نواقصی بوده است را بر طرف کنیم و با تقویت نقاط قوت راه را برای پیشرفت و تعالی بیشتر کبدی باز کنیم.

رئیس فدراسیون کبدی با تاکید بر رعایت اخلاق در تمامی مسابقات لیگ و اردوهای تیم های ملی افزود: برای ما در مرحله اول اخلاف نیکو و رفتار جوانمردانه بسیار حائز اهمیت است و ورزشکار و مربی و داوری که اخلاق خوب و رفتاری متین نداشته باشد جایی در کبدی هم نخواهد داشت بنابراین از همه مدیران باشگاه ها و روسای هیات ها و مربیان می خواهم که بر ترویج و گسترش اخلاق حسنه در تمامی مسابقات اصرار و تاکید داشته باشند چرا که فدراسیون با هر گونه بی نظمی و بد اخلاقی ها مقابله جدی خواهد کرد.

مقصودلو ورزش را عرصه برد و باخت ها دانست و افزود: در ورزش قهرمانی بالاخره یک تیم قهرمان می شود و باید به او احترام گذاشت و بدانیم که اگر فلان تیم قهرمان شده حتما توانمندی ها و برنامه ریزی های بهتری داشته که به این عنوان رسیده و دیگران هم برای رسیدن به این مهم باید بیشتر و بهتر کار کنند تا در موفقیت های بعدی سهیم باشند بنابراین موفقیت ها و پیروزیهای دیگران را به حساب مسائل حاشیه ایی نگذاریم و به آن احترام قائل شویم تا بازیکن ما هم عادت کند که بهانه جویی نکند و در باخت ها جنجال و حاشیه سازی نکند.

وی با بیان اینکه ایران امسال چند رویداد مهم بین المللی نیز پیش رو دارد افزود: ما میزبان اولین دوره مسابقات سرکل کبدی قهرمانی آسیا در تبریز خواهیم بود که مهر ماه برگزار می شود و همینجا باید از مدیر کل محترم تربیت بدنی آذربایجان شرقی تشکر کنم که در تدارک برگزاری مطلوب و میزبانی موفق این مسابقات است و این می تواند الگویی برای تمامی استان های ما باشد.

مسابقات جوانان آسیا در هر دو رده دختران و پسران در مالزی را پیش رو داریم و مسابقات قهرمانی کبدی آسیا در ایران یا هندوستان برگزار خواهد شد که زمان و مکان دقیق آن از سوی فدراسیون جهانی باید اعلام شود ، ضمن اینکه مسابقات سرکل کبدی قهرمانی جهان هم بهمن ماه در پنجاب برگزار خواهد شد.
بنابراین سالی شلوغ و مهم را پیش رو داریم اما فراموش نکنیم که همه اینها در جهت تعالی تیم های ملی و حضور شایسته در رقابت های کبدی بازیهای آسیایی 2014 کره جنوبی است که انشاالله موفق خواهیم بود.

۲۱ تیر ۱۳۹۰ ۱۳:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.