نخستین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان-2009 سنگاپور؛علی شکول در شیرجه چهارم شد

نخستین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان-2009 سنگاپور؛علی شکول در شیرجه چهارم شد
علی شکول به مقام چهارم رقابت‌های شیرجه بازی‌های نوجوانان آسیا در سنگاپور دست پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و خبرنگار اعزامی از سنگاپور، علی شکول بعدازظهر امروز در مرحله فینال مسابقات شیرجه پرش از تخته 10 متر بازی‌های آسیایی نوجوانان با کسب رکورد 380.80 امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت.
در این رقابت‌ها ژانگ یانگ کوان از چین با 633 امتیاز قهرمان شد که این ورزشکار به تازگی عنوان قهرمانی جهان را نیز به دست آورده است.
لی تایکون با 461 امتیاز از کره جنوبی و هیونگ میونگ از کره شمالی با 452 امتیاز دوم و سوم شدند. پس از این رقابت هجیر مربی تیم شیرجه ایران گفت: از عملکرد شکول و همین طور کریمی بسیار راضی هستم. به هر حال ما باید حد خود را بدانیم و من معتقدم این ورزشکاران حتی بالاتر از سطح توقع ما ظاهر شدند.
وی افزود: به نظرم این دو از قهرمانان آینده کشور خواهند بود.
هجیر خاطرنشان کرد: مسابقات آسیایی را باید در واقع فراتر از جهان بدانیم چرا که اگر ما در میان کشورهای اروپایی مسابقه می‌دادیم شاید دسترسی به قهرمانی برایمان بسیار آسانتر بود. اما در آسیا کشورهایی چون چین، کره جنوبی، ژاپن، تایلند و فیلیپین حضور دارند که در فاصله‌های بسیار نزدیک دارای استخر هستند و بی‌تردید رقابت با این حریفان دشوار است.
وی افزود: در واقع ما با دست خالی به این مسابقات آمده بودیم. در کشور کوچکی چون کویت حداقل 8 باشگاه بزرگ شیرجه وجود دارد که هر کدام از آنها یک مربی خارجی دارند. اما ما هنوز از استخر آزادی که مربوط به 30 سال پیش است و آن هم امکانات مسابقه‌ای دارد نه تمرینی هنوز تمرین می‌کنیم.
همچنین علی شکول پس از حضور در این رقابتها و کسب عنوان چهارم گفت: سطح بازی‌های آسیایی نوجوانان بسیار بالاست و حتی ورزشکاران قهرمان جهان در این مسابقات حضور دارند. من از عملکرد خود راضی هستم و معتقدم می‌توانستم رکورد بهتری به دست آورم. من در مسابقات صبح رکورد 404 را به دست آورده بودم اما متاسفانه در مسابقات بعدازظهر دچار آسیب‌دیدگی شدم ولی مقام چهارم را کسب کردم.

 

۱۰ تیر ۱۳۸۸ ۱۵:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.