برای حضور در رقابتهای واترپلوی جام باشگاهی آسیا؛ دومین تیم اعزامی کشورمان 26 تیرماه معرفی خواهد شد

برای حضور در رقابتهای واترپلوی جام باشگاهی آسیا؛ دومین تیم اعزامی کشورمان 26 تیرماه معرفی خواهد شد
محمد هادی بیگ تاریخ شروع مسابقات جام باشگاه های آسیا را آبان ماه و در کشور کویت اعلام کرد و گفت: 2 نماینده اعزامی ایران برای حضور در این رقابت ها تا 26 تیر ماه مشخص خواهند شد.


محمد هادی بیگ رئیس سازمان لیگ واترپلو با اعلام این  خبر به سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : مسابقات جام باشگاه های آسیا آبان ماه سالجاری به میزبانی کویت برگزار می گردد و هنوز کشورهای شرکت کننده دقیقا مشخص نشدند ولی می توان از قزاقستان ، ازبکستان ، کویت و عربستان سوریه تایلند و مالزی برای شرکت در این مسابقات نام برد که هر کشور می تواند حداکثر با دو تیم در آن حضور یابد.

وی افزود : تیم فولاد ماهان اصفهان تاکنون بعنوان اولین تیم اعزامی قطعی شده و برای انتخاب تیم دوم از 24 تا 26 تیر ماه مسابقاتی بین 2 تیم اول صدرنشین لیگ برتر و 2 تیم برتر جام حذفی کشور برگزار می شود تا دومین نماینده ایران در آسیا نیز قطعی گردد.

وی ادامه داد: ناگفته نماند که باشگاه ها می توانند در  صورت تمایل از حداکثر 2 بازیکن خارجی یا هر تعداد بازیکن داخلی و تیم ملی در ترکیب تیمی کمک بگیرند و تمریناتشان را در قالب باشگاه انجام دهند تا بعنوان نماینده کشورمان در مسابقات جام باشگاه های آسیا پرقدرت وارد میدان شوند.

رئیس سازمان لیگ کشورمان در خاتمه خاطرنشان کرد : تیم ملی واترپلوی کشورمان نیز هم اکنون دومین اردوی خود را در ورزشگاه آزادی زیر نظر مارالای ایتالیایی سپری می کند.
۲۰ تیر ۱۳۹۰ ۱۱:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.