مربی تیم ملی کانوپولو:دیگر به دنبال سومی در آسیا نیستیم

مربی تیم ملی کانوپولو:دیگر به دنبال سومی در آسیا نیستیم
مربی تیم ملی کانوپولوی بزرگسالان در بخش مردان گفت: تاکنون تیم ملی کانوپولوی کشورمان در رده سنی بزرگسالان تا شش دوره مسابقات آسیایی در جایگاه سوم ایستاده و امیدواریم در این دوره با قرار گرفتن در جایگاه نخست طلسم چند ساله را بشکنیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدئراسیون؛مهران قزلباش در خصوص وضعیت تمرینات بیان کرد: هم اکنون تمرینات آماده سازی تیم ملی کاناپلوی کشورمان برای حضور موفق در مسابقات آسیایی تهران در دریاچه آزادی برگزار می شود و 10 قایقران در اردوی تیم ملی حضور دارند و این مرحله از اردو تا 30 تیرماه پیگیری می شود. البته مراحل بعدی اردوی آماده سازی نیز تا آغاز مسابقات برگزار خواهد شد.

وی در خصوص میزبانی ایران در این دوره از رقابتها اظهار داشت: میزبانی ایران در این دوره از مسابقات امتیاز بزرگی محسوب می شود و با توجه به اینکه مسئولان فدراسیون بهترین قایق ها را خریداری کرده اند، در این رقابت ها چشم آسیایی ها را خیره می کنیم . ما متاسفانه در دوره های گذشته در شرایطی به مصاف حریفان آسیایی خود می رفتیم که آسیایی ها قایق هایی از جنس پلاستیک را در اختیار ما می گذاشتند.

قزلباش ادامه داد: اما در مسابقات آسیایی تهران ما با در اختیار قراردادن بهترین قایق ها از آنان پذیرایی می کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به پشت سر گذاشتن مسافت طولانی برای حضور در مسابقات دوره های گذشته، ملی پوشان کشورمان دچار خستگی می شدند و این مسئله در عملکردشان تاثیر داشت، اما با توجه به اینکه این دوره از مسابقات در تهران برگزار می شود، قایقرانان ملی پوش دیگر دچار این مشکل نخواهند شد و به دنبال شکست دادن تیم ها و کسب سکوی اول آسیا در بخش بزرگسالان هستیم.

مربی تیم ملی کانوپولوی بزرگسالان افزود: مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا مهرماه سال جاری در تهران برگزار می شود و هم اکنون یک ستاد اجرایی برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات در تلاش هستند.
۲۰ تیر ۱۳۹۰ ۰۹:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.