تور دوچرخه سواری بین المللی کینگ هایلیک چین؛ شپیلفسکی نایب قهرمان مرحله پایانی

مرحله نهم و پایانی توردوچرخه سواری بین المللی کینگ هایلیک چین، با کسب مقام نایب قهرمانی توسط "بوریس شپیلفسکی" از تیم پتروشیمی تبریز به اتمام رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ مرحله نهم و پایانی تور دوچرخه سواری بین المللی کینگ هایلک چین، روز گذشته در محل لانژو به مسافت 2/94 کیلومتر با حضور 136 رکابزن برگزار شد که در پایان؛"ساشا مودولو" از ایتالیا با زمان یک ساعت و 52 دقیقه و 34 ثانیه مقام نخست را از آن خود کرد، "بوریس شپیلفسکی" از تیم پتروشیمی تبریز مقام نایب قهرمانی را از آن خود کرد و" یاکوب کئوگ" از آمریکا سوم شد.

همچنین در این رده بندی؛
 از تیم پتروشیمی تبریز: حسین علیزاده رده هفتم، مهدی سهرابی رده چهل و نهم و حسین عسگری رده هفتاد و سوم را از آن خود کردند.
از تیم دانشگاه آزاد : علیرضا حقی رده چهل و سوم و امیر زرگری رده هفتاد و پنجم را کسب کردند.

در رده بندی مجموع انفرادی نه مرحله تور: گرگور گازوودا از اسلوونی با زمان 28 ساعت و 40 دقیقه و 28 ثانیه در صدر جدول رده بندی قرار گرفت و صاحب پیراهن طلایی شد، دیمیتری گروزدف از تیم ملی قزاقستان با 4 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول در رده دوم ایستاد و ماتیوس تاچیاک از تیم CCC Polsat Polkowice با یک دقیقه و 2 ثانیه اختلاف رده سوم را از آن خود کرد.
همچنین در این رده بندی:
از تیم پتروشیمی تبریز : حسین عسگری رده ششم، حسین علیزاده رده سیزدهم و مهدی سهرابی رده سی و ششم را در اختیار گرفتند.
از تیم دانشگاه آزاد: امیر زرگری رده نهم، علیرضا حقی رده بیست و هفتم، عباس سعیدی تنها رده هفتاد و هفتم و فرشاد صالحیان رده نود و یکم را کسب کردند.
۲۰ تیر ۱۳۹۰ ۰۹:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.