برگزاری رقابتهای وزنه برداری نونهالان کشور با حضور 600 ورزشکار؛ فدراسیون وزنه برداری از پشتوانه سازی غافل نیست

در روزهایی که جامعه ورزش غرق در شادی نخستین قهرمانی تیم وزنه برداری جوانان ایران در جهان است، فدراسیون وزنه برداری از پشتوانه سازی غافل نیست و تلاش می کند مسابقات وزنه برداری قهرمانی نونهالان کشور را با بهترین کیفیت ممکن در استان مرکزی به انجام برساند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، در این دوره از مسابقات حدود 600 وزنه‌بردار نونهال از استان‌های مختلف کشور، در دو رده‌ سنی به مدت 6 روز در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، که رقابتهای رده سنی 10-11 سال به اتمام رسیده است و رقابتهای دسته 12-13 سال از امروز آغاز می شود.
هدف فدراسیون وزنه برداری از برگزاری این مسابقات شناسایی استعدادهای وزنه‌برداری کشور و پرورش آنها برای تشکیل تیم هایی قوی و منجسم در تمامی رده‌های سنی است. به همین منظور، درحالی که تنها 2 روز از بازگشت رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان از کشور مالزی می گذرد، حسین رضازاده به همراه داراب ریاحی بعدازظهر امروز تهران را به مقصد استان مرکزی ترک می کند تا ضمن تماشای این رقابتها در مراسم اهداء مدال، توزیع جوائز واختتامیه مسابقات نیز شرکت کند.
در مسابقات رده سنی نونهالان 50 درصد امتیازات ورزشکاران از طریق تست‌های بدنی و کار تکنیکی بدست می‌آید و برترین وزنه‌برداران نونهال پس از محاسبه امتیازات آنها در 5 تست دراز و نشست، پرش عمودی، دوی 4 در 9 متر و پرتاب توپ مدیسن بال و انعطاف به جلوبه همراه نمایش تکنیک یک ضرب و دو ضرب مشخص خواهد شد.
۱۹ تیر ۱۳۹۰ ۱۳:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.