رضا مشحون در گفتگو با سایت کمیته:نوجوانان برای مسابقات آسیایی آماده می شوند

رضا مشحون در گفتگو با سایت کمیته:نوجوانان برای مسابقات آسیایی آماده می شوند
مدیر تیم های ملی بسکتبال کشورمان اردوی ملی پوشان نوجوانان را به منظور کسب آمادگی لازم جهت شرکت در مسابقات آسیایی ویتنام اعلام کرد.


رضا مشحون،مدیر تیم های ملی بسکتبال کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : از 26 بازیکن جهت حضور در سیزدهیمن اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شده است. این اردو از امروز یکشنبه 19 خرداد ماه در سالن بسکتبال ورزشگاه آزادی آغاز می شود و 8 روز به طول می انجامد.

وی در ادامه افزود : مهر ماه مسابقات آسیایی به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد و این اردوهایی که تقریبا هر کدام 8 روز به طول می انجامد جهت کسب آمادگی برای حضور نوجوانان در این بازی هاست و تا آن موقع ادامه خواهد یافت.

مدیر تیم های ملی بسکتبال کشورمان خاطر نشان کرد : این مسابقات که با حضور تمامی کشورهای آسیایی برگزار می گردد ، از سطح کیفی بالایی برخوردار است بنابراین حضور و موفقیت در آن برای نوجوانان کشورمان بسیار مهم است.

شایان ذکر است : اردوی تیم ملی بزرگسالان کشورمان نیز ازروز گذشته با حضور 22 بسکتبالیست آغازشد تا آمادگی لازم را جهت حضور در پیکارهای قهرمانی جام ملتهای آسیا که شهریور ماه در ووهان چین برگزار می شود بدست آورند.

۱۹ تیر ۱۳۹۰ ۱۰:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.