سرپرست انجمن جت اسکی : در صدد جذب یک مربی صاحب نام از کروواسی هستیم

سرپرست انجمن جت اسکی ایران گفت : در صدد جذب یک مربی صاحب نام از کروواسی به نام " داور هوندیچ " هستیم تا مربیان ایرانی از دانش و تجارب گرانسنگ وی سود ببرند.

به گزارش روابط عمومی کمیته مکلی المپیک؛داود سلیانچی  افزود: وی یکی از مربیان حاذق جهانی است و هم اکنون از طریق کمیته ملی المپیک در حال مکاتبه هستیم تا هوندیچ را استخدام کنیم .

وی گفت : را ه اندازی مدرسه جت اسکی ، عنایت ویژه به سازندگی و پشتوانه سازی ، تربیت مربیان و داوران اتیه دار برای استانهای مختلف از جمله برنامه های مهم انجمن به شمار می اید . البته من اصلا قصد ندارم که شعار بدهم و حرفهای کلیشه ای بزنم ، نیت من توجه به کیفیت و کمک این رشته مفرح و پرجاذبه بویژه برای نسل جوان است و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهم ورزید.

سلیانچی در ادامه افزود : جت اسکی در آسیا فاقد کنفدراسیون است و ما در تلاش هستیم با حمایت دیگران این کنفدراسیون کار خود را شروع کند و ما در این عرصه صاحب کرسی شویم . در این خصوص با انجمن های جهانی و اتحادیه جت اسکی اروپا در حال مکاتبه و رایزنی هستیم تا بتوانیم هم در عرصه اسیا و هم در راه بسط و گسترش این رشته ورزشی اهتمام کنیم .

وی در پایان گفت : طبق برنامه دو ساله ای که تنظیم کرده ایم قصد داریم به سطح جهانی برسیم که در این راستا باید بیش از پیش برنامه محور باشیم .

۱۹ تیر ۱۳۹۰ ۰۹:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.