پس از کسب میزبانی کره جنوبی برای برگزاری بازی های المپیک زمستانی 2018 ؛ژاک روگ : انتظار پیروزی پیونگ چانگ را در دور اول نداشتم

پس از کسب میزبانی کره جنوبی برای برگزاری بازی های المپیک زمستانی  2018 ؛ژاک روگ : انتظار پیروزی پیونگ چانگ را در دور اول نداشتم
ژاک روگ رئیس کمیته بین المللی المپیک شگفتی خود را از پیروزی پیونگ چانگ برای برگزاری بازی های المپیک زمستانی 2018 در دور نخست رای گیری اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ ژاک روگ رئیس کمیته بین المللی المپیک پس از کسب پیروزی مطلق پیونگ چانگ با کسب 63 رای در مقابل 25 رای مونیخ و 7 رای آنسی تایید کرد: صادقانه بگویم، انتظار پیروزی پیونگ چانگ را در دور نخست نداشتم، فکر می کردم حداقل دو دور رای گیری خواهیم داشت،  تبریگ می گویم،  پیونگ چانگ به وضوح بهترین آراء را به دست آورد.

روگ بلژیکی با اشاره به تلاش های بی وقفه کره جنوبی برای کسب میزبانی بازی های المپیک 2010 و  2014 به ترتیب در شهر های ونکوور کانادا و سوچی روسیه افزود: من فکر می کنم که از این موفقیت پیونگ چانگ می توان درس بزرگی گرفت و این پیروزی را حاصل صبر و استقامت دانست.

ژاگ روگ رئیس کمیته بین المللی المپیک در مورد آینده بازی های المپیک زمستانی گفت: در حال حاضر برخی از برنامه های در حال توسعه در اروپا ، ایالات متحده و کشورهای دیگر نیز هست. من فکر نمی کنم که خطری وجود داشته باشد، من در مورد همه بد بین نیستم. واقعا تصور می کنم که داوطلبی یک کشور آسیایی برای برگزاری بازی های المپیک زمستانی خبری خوب بوده و این امر ورزش های زمستانی را در آسیا تقویت می کند.
۱۸ تیر ۱۳۹۰ ۱۳:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.