تغییر در 2 وزن تیم ملی ووشو بزرگسالان آقایان

قبل از برگزاری رقابتهای انتخابی درون اردویی تیم ملی ووشو بزرگسالان آقایان، با هماهنگی با فدراسیون ووشو تغیراتی در 2 وزن 80- و 85- کیلوگرم ایجاد شد.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ طبق برنامه های از قبل اعلام شده قرار بود در وزن 85- کیلوگرم حمیدرضا لادور، امیر فضلی و حمیدرضا قلی پور به مصاف هم بروند که لادور و فضلی در این وزن انصراف  و در وزن 80- کیلوگرم به میدان رفتند.

با تغییر در وزن 85- کیلوگرم حمیدرضا قلی پور بدون حریف ماند و با این شرایط به عنوان نفر اول وزن خود در اردوهای آمادگی قرار گرفت، ضمن اینکه در وزن 80- کیلوگرم که بین چهار سانداکار از جمله حمیدرضا لادور، امیر فضلی، غلام حسین زاده و معین تقوی برگزار شد، حسین زاده و لادور با قبول شکست در این وزن از دور رقابتها کنار رفتند.

با این شرایط در پایان رقابتهای انتخابی تیم ملی ووشوی بزرگسالان کشورمان جهت حضور در رقابتهای جهانی ترکیه، در وزن 80- امیر فضلی و معین تقوی در اردو باقی ماندند و در وزن 85- کیلوگرم نیز حمیدرضا قلی پور تمرینات خود را در اردوهای آمادگی از سر گرفت.

 گفتنی است؛ مرحله دوم رقابتهای انتخابی درون اردویی تیم ملی ووشو بزرگسالان (سه شنبه 21 تیرماه) در آکادمی ووشو برگزار خواهد شد.
۱۸ تیر ۱۳۹۰ ۱۰:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.