جلال کوزه گری در گفتگو با سایت کمیته :جوانان برای جام جهانی یونان آماده می شوند

جلال کوزه گری در گفتگو با سایت کمیته :جوانان برای جام جهانی یونان آماده می شوند
رئیس فدراسیون هندبال اردوی کنونی تیم ملی هندبال جوانان کشورمان را جهت کسب آمادگی برای حضور در مسابقات جام جهانی یونان اعلام کرد.

جلال کوزه گری، رئیس فدراسیون هندبال کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : هم اکنون ملی پوشان جوان کشورمان در محل تالار هندبال تهران در اردو به سر می برند و در طی این مدت چند بازی تدارکاتی با تیم ملی بزرگسالان کشورمان و تیم ملی گرجستان انجام داده اند و امروز نیز با تیم نیروی زمینی بازی دارند تا امادگی لازم را جهت حضور در مسابقات جام جهانی که از 26 تیر ماه در یونان برگزار می گردد کسب نمایند. 

وی در ادامه افزود : ملی پوشان جوان کشورمان بعد از بازی امروز دو روزی استراحت می نماید و پس از بازگشت تا 24 تیر ماه که اعزام تیم به یونان است مجددا تمرینات خود را در تالار هندبال تهران از سر می گیرد.

رئیس فدراسیون هندبال اضافه کرد : جوانان زیر نظر مربیان بنام هندبال کشورمان آقایان محمد نقی ناری ، عزت رزمگر و رسول کاشانی تمرین می کنند و البته اریکال ریمانیک ( مربی کروات تبار بزرگسالان کشورمان ) نیز بعنوان مشاور مربیان را یاری می دهد.

جلال کوزه گری در خاتمه ضمن اعلام نظر خود در مورد آمادگی جوانان ملی پوش خاطرنشان کرد : ملی پوشان جوان ما از آمادگی نسبتا خوبی برخوردارند و امیدوارم بتوانند در جام جهانی یونان به عنوان نماینده کشورمان با قدرت و اقتدار وارد میدان شوند و موفق از آن بیرون بیایند.

شایان ذکر است : دومین اردوی تدارکاتی تیم ملی بزرگسالان کشورمان نیز 12 تا 17 تیر ماه در محل فدراسیون هندبال برگزار شد.
۱۸ تیر ۱۳۹۰ ۱۰:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.