سهرابیان دبیر فدراسیون:به دنبال مربی جهانی برای شادی هستیم

سهرابیان دبیر فدراسیون:به دنبال مربی جهانی برای شادی هستیم
دبیر فدراسیون قایقرانی گفت: رایزنی‌های خود را به منظور جذب مربی برای قهرمان مسابقات جهانی روئینگ دنبال می‌کنیم.علیرضا سهرابیان عنوان کرد: بر اساس تصمیم هیات رئیسه، فعلا محسن شادی زیر نظر مربی ازبکی تیم تک‌ پارو تمرین می‌کند، اما فدراسیون در حال رایزنی برای جذب مربی در سطح جهانی برای ادامه تمرینات وی برای حضور در المپیک لندن است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛وی افزود: این امر در رشته آب‌های آرام نیز پیگیری می‌شود و ما برای هدایت تمرینات تیم به خصوص قایقرانانی که امید ما برای حضور در المپیک لندن هستند به دنبال مربیان جهانی هستیم اما تا آن زمان قایقرانان زیر نظر اقلیمی مربی خوب فدراسیون تمرین خواهند کرد.

دبیر فدراسیون قایقرانی در خصوص  رشته بادبانی تصریح کرد: اکنون تیم آپتیمیست زیر نظر پرویز خالد مربی پاکستانی در اردوی انزلی تمرینات خود را دنبال می‌کند.

وی گفت: در بخش دختران باتوجه به این که رده سنی این تیم زیر 15سال است دیگر قایقرانی در اردو نداریم، اما به دنبال کار پایه‌ای هستیم و به همین منظور در پی جذب مربی خارجی هستیم که تیم آپتیمیست دختران را نیز تشکیل دهیم.

وی افزود: تیم پسران 31 تیرماه راهی مسابقات قهرمانی آسیا در سنگاپور خواهد شد تا شانس خود را برای کسب سهمیه المپیک لندن به محک بگذارد.
۱۸ تیر ۱۳۹۰ ۱۰:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.