مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا-کوبه ژاپن ؛برق طلا و نقره بر گردن حدادی،سپهرزادو مرادی

مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا-کوبه ژاپن ؛برق طلا و نقره بر گردن حدادی،سپهرزادو مرادی
احسان حدادی رکورددار پرتاب دیسک آسیا،در نخستین روز رقابتهای دو ومیدانی قهرمانی آسیا، مدال طلای این رشته را بر گردن آویخت .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و  به نقل از سایت فدراسیون دو ومیدانی، در نخستین روز از نوزدهمین دوره این مسابقا که در کوبه ژاین برگزار می شود حدادی در پرتاب چهارم خود با رکورد 62 متر و 27 سانتی متر به مقام قهرمانی دست یافت و نخستین نشان طلای ایران با به دست آورد.
در این ماده پس از حدادی، شیوه گودا از هند و جیان وو از چین به مدال های نقره و برنز دست یافتند.

هادی سپهرزاد ملی پوش دهگانه کار ایران با پایان مسابقات دهگانه موفق شد مدال طلای نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا را از آن خود کند.وی در آخرین مسابقه که دو 1500 متر بود در جایگاه دوم ایستاد تا مجموع امتیازهایش به 7506 برسد و مقام قهرمانی دهگانه آسیا را از آن خود کند. پس از وی دو ورزشکار از ژاپن و هند به ترتیب با کسب امتیاز های 7478 و 7358 مدال های نقره و برنز را از آن خود کردند.

سجاد مرادی کاپیتان تیم ملی دوومیدانی ایران موفق شد در ماده یک هزار و 500 متر به مدال نقره نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در شهر کوبه ژاپن را از آن خود کند. مرادی با ثبت زمان 3دقیقه و 42 ثانیه و 49 صدم در جایگاه دوم ایستاد و محمد الازمی از کویت با زمان 3دقیقه و 42 ثانیه و49 صدم به مقام نخست رسید و ورزشکاری از سوریه با زمان 3 دقیقه و 44 ثانیه و 01 صدم سوم شد.

۱۸ تیر ۱۳۹۰ ۰۸:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.