سرپرست وزارت ورزش و امور جوانان قهرمان تیم ملی وزنه برداری جوانان را تبریک گفت.

سرپرست وزارت ورزش و امور جوانان قهرمان تیم ملی وزنه برداری جوانان را تبریک گفت.
سرپرست وزارت ورزش و امور جوانان موفقیت درخشان تیم ملی وزنه برداری جوانان را در رقابتهای قهرمانی جهان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ دکتر محمد عباسی در پیام خود ضمن تقدیر و تشکر از تلاش مسئولین در راه کسب این موفقیت ارزشمند، با تبریک کسب مقام قهرمانی وزنه برداران جوان در رقابتهای جهانی 2011 مالزی، ابراز امیدواری کرد که در عرصه های بزرگ تر بین المللی ورزش شاهد تداوم پیروزی ورزشکاران ایران اسلامی باشیم.
متن پیام تبریک دکتر عباسی به این شرح است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم

بحول قوه الهی، رقابت قهرمانانه جوانان با ایمان، غیور و آینده ساز ورزش ایران اسلامی در رقابتهای جهانی که منجر به کسب مقام قهرمانی مسابقات شد، بسیار شادی آور و مسرت بخش بود. اینکه می بینیم در سال1390؛ سالی که رهبر عزیزمان، توجه به امور جوانان به ویژه حوزه ورزش را از اهم اولویتها برشمرده اند و همواره مورد تاکید رییس جمهور محترم بوده است، بر ارزشهای این موفقیت و افتخار می افزاید.
این پیروزی نشان داد که برنامه های زیربنایی و هدفمند در کشف و پرورش استعدادهای ناب ورزش این سرزمین ثمربخش بوده و به شکر خداوند متعال،آغازی شیرین و امیدآفرین در مسیر شکل گیری وزارت ورزش و جوانان است که نوید روزهایی درخشان را در عرصه های بین المللی ورزش می دهد.
اینجانب ضمن تبریک به ورزشکاران و مربیان تیم، همچنین مسئولین فدراسیون وزنه برداری، امیدوارم در آینده شاهد ادامه موفقیت های ورزشکاران کشور در سایر رشته ها به ویژه وزنه برداران در آوردگاه بزرگ المپیک 2012 باشیم. انشاءالله.

 

۱۶ تیر ۱۳۹۰ ۱۴:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.