نخستین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان-2009 سنگاپور؛نوشین شهبازی فرد:پرچمداری ایران آرزویم بود

نخستین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان-2009 سنگاپور؛نوشین شهبازی فرد:پرچمداری ایران آرزویم بود
پرچمدار کاروان ایران در نخستین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان گفت: در مسابقه تیراندازی نتوانستم مطابق انتظار خود عمل کنم و نتیجه ای شایسته به دست آورم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک نوشین شهبازی فرد دختر تیرانداز ایرانی پس از رسیدن به عنوان نوزدهم از مسابقات تیراندازی بازی های آسیایی نوجوانان در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به سنگاپور اظهار داشت: سطح مسابقات بسیار بالا بود و حریفان من با وجود سن و سال کم تجربه بالایی داشتند. با این وجود من که برای اولین بار حضور در چنین مسابقاتی را تجربه می کردم توانستم عملکرد خوبی داشته باشم.
وی  که در بخش تفنگ بادی 10 متر به جمع نفرات برتر راه پیدا نکرده است، خاطرنشان کرد: رکورد اصلی من 390 امتیاز بود که بارها در تمرینات در مسابقات داخلی این امتیاز را به دست آورده بودم اما در مسابقات سنگاپور نتوانستم آن طور که خودم می خواستم به نتیجه لازم برسم اما مربیان از عملکردم ابراز رضایت می  کنند.
شهبازی فرد با ابراز امیدواری از آینده خود در رشته تیراندازی گفت: من فقط دو سال تجربه حضور در این مسابقات را دارم. با این وجود توانستم امتیازی نزدیک به نفرات برتر آسیا به دست آورم. فکر می کنم اگر همینطور به کار و تمرین ادامه دهم در آینده به موفقیت های بیشتری دست خواهم یافت.
وی که در مراسم افتتاحیه اولین دوره بازی های آسیایی نوجوانان در سنگاپور پرچمدار کاروان ورزشی ایران بود، تصریح کرد: از اینکه پرچم کشورم را در دست داشتم احساس غرور و افتخار کردم. آرزویم بود که روزی پرچمدار ایران در مسابقات بین المللی باشم و بالاخره به این آرزو رسیدم.

 

۱۰ تیر ۱۳۸۸ ۱۲:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.