پیام تبریک کمیته ملی المپیک به مناسبت موفقیت تیم ملی وزنه برداری جوانان

پیام تبریک کمیته ملی المپیک به مناسبت موفقیت تیم ملی وزنه برداری جوانان
رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان در پیامی موفقیت تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران را در رقابتهای قهرمانی جهان تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در پیام تبریک 'محمد علی آبادی' رییس کمیته ملی المپیک آمده است: موفقیت وزنه برداران ایران در رقابت های جهانی بیانگر بازگشتی پرفروغ برای این رشته در عرصه مدال آوری است که این موفقیت ها ناشی از لطف الهی و تلاش مجموعه ورزش بخصوص فدراسیون اعم از مسوولان، مربیان، ورزشکاران و دیگر زحمتکشان آن است.


وی در ادامه این پیام با گرامی داشت ایام مبارک شعبانیه خاطرنشان کرد :‌ این موفقیت را که ثمره ماه ها تلاش مسوولان فدراسیون با تکیه بر دانش و همت والای مربیان جوان ایرانی است را به ملت بزرگ ایران ودولت حامی ورزش تبریک می گویم و امیدوارم در بازی های المپیک لندن شاهد ادامه این روند و درخشش قهرمانان و ورزشکاران دیگر رشته ها در به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورمان باشیم.


همچنین بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک در پیام جداگانه ای با تبریک موفقیت تیم ملی وزنه برداری در رقابت های جهانی مالزی یادآور شد : بدون تردید این موفقیت به دست نمی آید مگر در سایه همت و تلاش شبانه روزی مجموعه فدراسیون که به رغم برخی کمبود ها توانستند تیم خوبی را عازم رقابت های جهانی کنند و جوانان ارزنده ای را به جامعه ورزش کشور برای افتخار آفرینی در میادین بین المللی معرفی کنند.
وی در این پیام با تبریک این پیروزی به سرپرست وزارتخانه ورزش و جوا

نان و خانواده ورزشی کشور ابراز امیدواری کرد که دیگر تیم های ملی کشورمان نیز با حمایت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بتوانند با چنین دستاوردهایی بارها باعث به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس کشورمان در میادین پیش رو همچون بازی های آسیایی گوانگ ژو باشند.

۱۶ تیر ۱۳۹۰ ۱۴:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.