مدنی:باید به جیرو فرصت داد

باید به مربی ایتالیایی تیم ملی جودو بزرگسالان فرصت داد تا با شناخت بهتری از جودوی ایران برنامه های خود را عملی کند.



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛رضا مدنی کارشناس و پیشکسوت جودوی کشورمان  در ادامه ضمن اشاره به وضعیت جودو کشور خاطرنشان کرد: 'جیرو لامو' باید مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور در اراک و همچنین پیکارهای نوجوانان و جوانان را از نزدیک تماشا کند تا با تمام پتانسیل های جودوی ایران به خوبی آشنا شود.

وی افزود: معتقدم این مربی ایتالیایی نباید مشورت های خود را تنها در سازمان تیم های ملی خلاصه کند و نیاز به مشاوران مختلفی دارد.

مدنی در مورد کنار گذاشته شدن میراسماعیلی از تیم ملی جودو گفت: تصمیم در خصوص انتخاب یا کنار گذاشته شدن نفرات برعهده سرمربی است و نمی توان در خصوص خط زدن میراسماعیلی از جیرولامو انتقاد کرد.

وی با اشاره به اینکه میراسماعیلی از بزرگان ورزش کشور است خاطرنشان کرد: بهتر بود این مربی و سازمان تیم های ملی با شکل بهتری با میراسماعیلی رفتار می کردند و حتی اگر وی را نمی خواستند با احترام بیشتری دارنده چهار مدال جهان را کنار می گذاشتند.

پیشکسوت جودوی ایران در مورد افت میراسماعیلی در مسابقات بین المللی گفت: آرش زمانی که به میدان بازگشت در قزاقستان عملکرد خوبی داشت اما به یکباره افت شدیدی کرد که باید دلیل این مساله را از خود وی جویا شویم.

مدنی در پاسخ به این سوال که جیرولامو می تواند در جودوی کشور موفق باشد، عنوان کرد: در کوتاه مدت نمی توان به نتیجه رسید و مربی خارجی باید چند سال در جودوی کشور حضور داشته باشد و با برنامه ریزی اصولی از سنین نوجوانان و جوانان نفرات را شناسایی کرده و با کارهای پایه ای جودوی ایران را به شرایط خوب برساند.

وی در خصوص انتخاب دستیاران جیرولامو افزود: بهتر بود این مربی نشستی را با کمیته مربیان برگزار می کرد تا گزینه های خوبی را به وی معرفی کنیم و معتقدم جیرلامو نباید تنها خود را به سازمان تیم های ملی خلاصه کند.

وی در مورد حضور نفرات نوجوان و جوان در اردوی تیم ملی بزرگسالان اظهار داشت: بدون تردید بهاء دادن به ورزشکاران تیم های پایه می تواند آینده یک رشته را تامین کند اما باید پذیرفت در حال حاضر نفراتی چون محمد ملک محمدی که در لیگ نوجوانان مسابقه می دهد نمی تواند برای تیم ملی بزرگسالان مفید باشد.
مدنی در پایان گفت: این مربی با طرز تفکرات خود در صورت فراهم شدن شرایط مناسب و حضور دستیاران قوی می تواند در بلند مدت به نتیجه برسد.
۱۵ تیر ۱۳۹۰ ۱۳:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.