بازدید سرزده افشارزاده از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی و تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین و دانشجویان

بازدید سرزده افشارزاده از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی و تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین و دانشجویان
صبح امروز بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک با حضور در سالن تمرین کشتی گیران در مجموعه ورزشی آزادی ،بطور سر زده از تمرینات دو بنده های فرنگی کشورمان بازدید به عمل آورد.

به گزاش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این بازدید افشارزاده ضمن خسته نباشید  به کادر فنی و کشتی گیران با محمد بنا و دیگر اعضای کادر فنی  دیدار و گفتگو کرده و از نزدیک با مشکلات و درد دلهای آن ها با خبر شد.

در این بازدید سرزده دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن آرزوی موفقیت برای کشتی گیران کشورمان در عرصه بین المللی از زحمات مسئولین فدراسیون، کادر فنی و تلاش های کشتی گیران کشورمان در تمرینات، برای سربلندی در مسابقات پیش رو تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد تا در رقابتهای کسب سهمیه المپیک سر بلند بیرون آمده و به رغم برخی کمبودها همچون گذشته دل ملتی را با موفقیت های خود شاد کنند.

سپس دبیر کل کمیته با حضور در اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان که خود را برای شرکت در رقابتهای کسب سهمیه پارالمپیک آماده می کنند دیدار و گفتگو کرده وابراز امید واری کرد تا این عزیزان همچون گذشته بتوانند از اعتبار ورزش جانبازان و معلولین ایران در عرصه بین المللی دفاع کنند.

افشار زاده همچنین از اردوی تیم ملی دانشجویان اعزامی به المپیاد جهانی  دیدار و با مربیان و ورزشکاران آن گفتگو کرده و ابراز  امیدواری نمود تا همچون مدیان علمی کشور در عرصه ورزش نیز موفق باشند.
۱۵ تیر ۱۳۹۰ ۱۱:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.