سعید محمدپور: از امروز به فکر مدال بزرگسالان جهان هستم

سعید محمدپور وزنه‌بردار جوان کشورمان با وجود کسب سه مدال طلای جوانان جهان و ارتقا 27 کیلوگرمی رکورد جوانان ایران از عملکرد خود در رقابتیهای دسته 94 کیلوگرم ابراز نارضایتی کرد و گفت: «در حرکت دوضرب انتظار بیشتری از خودم داشتم و اگر وزنه بردار روس وزنه 215 را مهار می کرد هیچ وقت خودم را به خاطر از دست دادن مدال نمی بخشیدم.»


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، سعید محمدپور یک روز پس از پایان مسابقه اش در حالی که فیلم آن مسابقه را دیده بود گفت: « در یک ضرب خوب کار کردم اما در دو ضرب کمی در بالا بردن وزنه مشکل داشتم  و وقتی وزنه روی سینه‌ام می‌آمد دستم می‌لرزید و آن طور که باید نمی توانستم  وزنه را نگه دارم.»
وی با بیان اینکه در تمرینات بارها و بارها وزنه 210 را مهار کرده بود، ادامه داد: « این 210 کیلوگرمی که من در مالزی بالای سر بردم بدترین 210 کیلوگرمی بود که تا به حال مهار کرده بودم. من اینجا آمده بودم تا وزنه هایی سنگین تر از این را به نام خودم به ثبت برسانم، اما در مجموع خوشحالم که توانستم با کسب3 مدال طلا و بیشترین امتیاز، شانس کل تیم را برای قهرمانی در این رقابتها افزایش دهم.»

محمدپورکه سال گذشته نیز در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان شرکت کرده بود، شکست در آن مسابقات را تجربه بزرگی برای این موفقیت دانست و گفت: «نوع وزنه زدن من در این یک سال واقعا تغییر کرده است. من سال گذشته فقط به دنبال زود تمام کردن حرکتهای بودم و تمرکزکافی در بالا زدن وزنه ها نداشتم. به همین خطر هم در یک ضرب اوت کردم و در دوضرب تنها توانستم وزنه 187 را بالای سر ببرم، اماامسال شرایط کاملا فرق می کردد و فکرمی کنم به آسانی توانستم مجموع 385 کیلوگرم را به نام خودم به ثبت برسانم و قهرمان شوم.»

قهرمان جوانان جهان در مورد این که چه برنامه‌هایی برای مسابقه در رده بزرگسالان دارد یادآور شد: از امروز تا مسابقات جهانی بزرگسالان پاریس تنها 4 ماه و یک هفته زمان باقی است. به همین خاطر قصد دارم با جدیت بیشتر در تمرینات تیم ملی شرکت کنم تا در همین زمین کوتاه بتوانم رکوردهایم را به رکوردهای مدعی دسته 94 کیلوگرم نزدیک کنم. مطمئن باشید با ادامه این روند در همین زمان 10 الی 15 کیلوگرم دیگرهم به رکوردهایم اضافه می کنم تا علاوه بر کسب سهمیه المپیک، مدال خوش رنگ بزرگسالان جهان را نیز از آن خودم کنم.»
۱۵ تیر ۱۳۹۰ ۰۹:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.