نخستین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان-2009 سنگاپور؛سرپرست تیم ملی فوتبال نوجوانان:احتمالا در دور بعد با عربستان مواجه می شویم

نخستین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان-2009 سنگاپور؛سرپرست تیم ملی فوتبال نوجوانان:احتمالا در دور بعد با عربستان مواجه می شویم
با شکست تیم تایلند در بازی امروزضمن حفظ صدرنشینی خود در گروه یک ،احتمالا برای رسیدن به فینال با عربستان روبرو خواهیم شد.

نقی تقی زاده ،سرپرست تیم ملی فوتبال نوجوانان اعزامی به بازیهای آسیایی سنگاپور ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:شاید بر روی کاغذ برنده مسابقه با تایلند باشیم اما برای اینکه بچه ها دچار غرور نشوند با آنها صحبت کرده تا از باد برد 4 بر 2  برابرچین خارج شوند.
وی ادامه داد:آنهایی که مربیگیری می کنند خوب می دانند کار کردن با نوجوانان 13 ساله خیلی سخت است و نمی توان  نسبت به حتی جزئی ترین مسائل بی تفاوت بود در واقع ما از نظر روحی روانی خیلی روی تیم کار می کنیم تا خدای ناکرده بچه ها فکر نکنند همه تیمها را براحتی می توانند ببرند.
تقی زاده در پایان گفت:از طرفی تیمها همه ناشناخته اند و اگر اردوی تایلند نبود نمی توانستیم تیم را به این زودی برای مسابقات آماده کنیم به هر حال با یک برد ویا مساوی صدرنشین باقی مانده تا احتمالا در دور بعد با عربستان تیم دوم گروه 2 مواجه شویم.
 

۱۰ تیر ۱۳۸۸ ۱۱:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.