کیانوش رستمی: از حالا به جهانی پاریس و المپیک لندن فکرمی کنم

کیانوش رستمی: از حالا به جهانی پاریس و المپیک لندن فکرمی کنم
درست است که وزنه 210 کیلوگرم را هم در دو ضرب زدم، اما قبل از شروع این مسابقه تمام فکرم این بود که با مهار وزنه 219 کیلوگرم رکورد جهان را جابجا کنم که شرایط مسابقه این اجازه را به من نداد.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛کیانوش رستمی پس از کسب دو مدال طلای رقابتهای دسته 85 کیلوگرم جوانان جهان گفت: می خواستم رکورد دنیا را بشکنم، اما شرایط آن طور که باید پیش نرفت.

کاپیتان تیم ملی وزنه برداری ایران که مدال طلای دسته 77 کیلوگرم جوانان جهان و مدال نقره دسته 85 کیلوگرم بازی‌های آسیایی گوانگجو را در اختیار دارد پس از قهرمانی در رقابت‌های جوانان جهان گفت: مسابقه خوبی بود. در یک ضرب کمی از آرنجم ترسیدم؛ چرا پس از بلند کردن وزنه 168 کیلوگرم صدا داد. از آنجایی که این آرنج راستم قبلا هم آسیب دیده بود در سومین حرکت خود برای بلندن کردن وزنه 171 فشار نیارودم تا در دو ضرب عقب افتادگی را جبران کنم.

از آنجایی که نمی خواستم حرکت دوضرب را از دست بدهم، از کادر فنی خواستم بدون ملاحظه آرنجم وزنه ها را انتخاب کنند که البته ناکامی من در مهار وزنه 204 کمی باعث نگرانی شد. با این حال خداراشکر می کنم که در دومین حرکت وانستم این وزنه را مهار کنم و به سراغ 210 بروم. درست است که وزنه 210 کیلوگرم را هم در دو ضرب زدم، اما قبل از شروع این مسابقه تمام فکرم این بود که با مهار وزنه 219 کیلوگرم رکورد جهان را جابجا کنم که شرایط مسابقه این اجازه را به من نداد.

کیانوش رستمی خاطر نشان کرد: من هنوز شش ماه است که از 77 کیلوگرم به 85 کیلوگرم آمده ام و هنوز در این وزن جا نیفتاده‌ام. با این حال امیدوارم بتوانم در پاریس این رکورد را به نام خودم ثبت کنم.

قهرمان دسته‌های 77 و 85 کیلوگرم جوانان جهان در مورد حضورش در المپیک نیز گفت: من تلاشم را می‌کنم تا روز به روز بهتر شوم. سعی می‌کنم رکوردهای از این هم که هست بهتر شود و امیدوارم در المپیک خوش بدرخشم. از حالا به بعد تنها به رقابت‌های جهانی پاریس و مدال المپیک فکر می‌کنم.

  
۱۴ تیر ۱۳۹۰ ۰۹:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.